בשורות טובות: הפועל ירוחם תמשיך את פעילותה

אחרי הפוסט שפרסם מחזיק תיק הספורט בירוחם אריה דוקרקר, בו הודיע על הפסקת פעילות של המועדון, נודע לאתר דריבל כי הקבוצה תמשיך את פעילותה. הפוסט של דוקרקר הוביל לגל תגובות ולאחר שיחות עם הרשות ירוחם תקבל תקציב אחרי הבחירות

בשורות טובות: הפועל ירוחם תמשיך את פעילותה

[adrotate group="4"]

במהלך השבוע האחרון, מחזיק תיק הספורט בירוחם אריה דוקרקר, שמהווה גם חלק מהנהלת הפועל ירוחם פרסם פוסט שגרם לזעזוע בקרב הליגות הנמוכות בכדורגל. באותו פוסט הודיע דוקרקר על הפסקת פעילות של הפועל ירוחם אחד מהמועדונים החשובים ביותר בליגה ב׳ דרום ב׳.

סוף עידן: מועדון הכדורגל הפועל ירוחם מפסיק את פעילותו

הפוסט של דוקרקר הוביל לגל תגובות מתושבי העיר, שחקני המועדון, אנשי הצוות וחובבי כדורגל בליגות הנמוכות. כל אותם אנשים הגיבו פה אחד כי הפועל ירוחם היא קבוצה חשובה לכדורגל בליגות הנמוכות וכי היא מהווה בית עבור לא מעט אנשים. מעבר לכך, בכל עונה מחדש שחקני בית ושחקנים צעירים מקבלים במה בקבוצה, גם העונה תחת ידו המאמנת של צחי בן ישי.

הלחץ עבד והחלו שיחות של הנהלת המועדון מול הרשות, כאשר בסיומן סוכם כי הקבוצה תמשיך את פעילותה.

כזכור, שחקני הקבוצה הסכימו לפתוח את העונה ללא שכר, בידיעה שהוא יושלם תוך כדי תנועה,אבל אז הגיעה מלחמת חרבות ברזל והקבוצה עצרה פעילות. עם החזרה לפעילות הרשות הודיעה לדוקרקר כי לא תוכל להעמיד תקציב וכי השחקנים והצוות יצטרכו לפעול ללא שכר,דוקרקר החליט לעצור את הפעילות.

כעת, אחרי שהצדדים הגיעו להסכמות, הקבוצה תמשיך את פעילות כאשר הרשות תוכל להעמיד תקציב אחרי הבחירות וחלק מהשחקנים ואנשים הצוות צפויים לקצץ במשכורות.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן