סוף עידן: מועדון הכדורגל הפועל ירוחם מפסיק את פעילותו

מחזיק תיק הספורט בירוחם ומי שמשמש כחלק מהנהלת הפועל ירוחם אריה דוקרקר, פסם היום (שני) פוסט ובו הוא מודיע על סיום דרכו כמחזיק הספורט ועל הפסקת פעילות של הקבוצה,זאת מאחר והרשות לא תעמיד תקציב עבור הקבוצה העונה. דוקרקר: ״מעדיף לסיים את חלקי בספורט בראש מורם ולהודיע על סיום תפקידי כמחזיק תיק הספורט בירוחם״

סוף עידן: מועדון הכדורגל הפועל ירוחם מפסיק את פעילותו

[adrotate group="4"]
האם זה סופו של מועדון הכדורגל הפועל ירוחם? היום (שני) באופן מפתיע, אריה דוקרקר מחזיק תיק הספורט בירוחם ומי שמהווה חלק מהנהלת הקבוצה כתב פוסט שגרם לזעזוע בליגה ב׳ דרום ב׳ בו הוא מודיע על סיום דרכו כמחזיק תיק הספורט בעיר ועל הפסקת פעילות לקבוצה.
דוקרקר מי שמזוהה עם הכדורגל בעיר ירוחם היה מי שהוביל את מועדון הכדורגל לקדמת הבמה, כמו כן גם את שאר ענפי הספורט בעיר. בתחילת העונה ולטענת אריה דוקרקר בפוסט שחקני הקבוצה הסכימו להתחיל את העונה ללא שכר בידיעה שהוא יגיע בהמשך, אך במהלך חודש אוקטבר הקבוצה נאלצה לעצור את הפעילות כמו שאר הליגה.
כעת, עם ההוראה של ההתאחדות לכדורגל לחזור לפעילות בדצמבר, בהפועל ירוחם התכוננו לחזרה לפעילות. אך אריה דוקרקר לטענתו נקרא לשיחה ובה הוסבר לו כי עליו להודיע למאמנים ולשחקנים להגיע לאימונים ללא שכר מאחר שהרשות לא יכולה להעביר תקציב לשנת 2024. דוקרקר החליט להניח את המפתחות בפוסט שהוביל לזעזוז בהפועל ירוחם, שללא תקציב עלולה להספיק פעילות.
הפועל ירוחם בכל עונה מחדש היא אחת מהקבוצות המסקרנות בליגה ב׳, לצד זה שירוחם בונה כל עונה מחדש קבוצה שלא עושה חיים קלים לליגה, היא מאפשרת לשחקנים מקומיים וצעירים לקבל במה בקבוצה העירונית.
בפוסט של אריה דוקרקר נכתב: ״סוף עידן- הפועל ירוחם נסגרת !!!!בשנת 2010 לקחתי לידי את נושא הספורט בירוחם
בשנת 2023 הגיע הסוף עם כניסתי לתפקיד ב – 2010 החזרתי את הספורט בירוחם לקדמת הבמה. בשיתוף הרשות המקומית וגורמים נוספים הוקמו בירוחם קבוצות כדורגל, כדורסל, מאמאנט כדורסל נשים חדר כושר ועוד.. התקציב גדל מעונה לעונה והקבוצות הגיעו להישגים מרשימים, ולילדים במחלקות הנוער היה לאן לשאוף.
הם ראו את קבוצת הבוגרים עושים היסטוריה, עולים ליגה כשביציע מעל 1000 צופים ורצו להיות כאלה שיהיו גדולים.
בנוסף, שופצו מתקני ספורט הרוסים ונבנו חדשים בעונה האחרונה החלה התפנית החדה- לקראת הבחירות הקרובות ניסתי בכל דרך להמשיך את המסורת החשובה, למרות כל הקשיים. השחקנים הסכימו להתחיל את העונה ללא שכר (בידיעה שכן יהייה בהמשך העונה) אך במהלך חודש אוקטובר 2023 נקראתי לשיחה והונחתי לעצור את פעילות הקבוצה בטענה שאין כרגע ליגה. באמצע נובמבר קיבלתי מכתב מההתאחדות להתכונן לחזרה בסוף דצמבר.
שוב הגעתי לשיחה ברשות והוסבר לי שעקב המלחמה ובלי היכולת להעביר תקציב לשנת 2024 ברשות המקומית, לקבוצת הבוגרים של הפועל ירוחם(הסכם קואלציוני) בעונה הקרובה לא יהייה תקציב ועליי להודיע לשחקנים ולצוות המאמנים להגיע לאימונים ללא שכר.מבחינתי עד כאן!!!!
מעדיף לסיים את חלקי בספורט בראש מורם ולהודיע על סיום תפקידי כמחזיק תיק הספורט בירוחם
Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

זה רק איום כדאי שהיא תשחרר כסף

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן