קרדיט: WhatsApp Image 2024-09-13 at 14.30.40

נקודה משש: מלאכי ואזור נפרדו בתיקו 2-2

ללא האנג׳לס של מלאכי ביציע, הקבוצה של דניאל טולמסוב רשמה תיקו 2-2 מול אזור שלא הייתה אמורה לשחק בליגה א׳ וזאת אחרי שהובילה במשחק. בסיום אוהדי מלאכי המאוכזבים קראו למאמן להתפטר

קרדיט: WhatsApp Image 2024-09-13 at 14.30.40

נקודה משש: מלאכי ואזור נפרדו בתיקו 2-2

[adrotate group="4"]

אחרי שהבטיחה עלייה לפני שתי עונות, והצליחה לתקוע יתד בצורה טובה בעונה הקודמת. מכבי עירוני קריית מלאכי פותחת את עונה 24/25 ברגל שמאל. זאת אחרי הפסד 2-1 להפועל לוד במחזור הפתיחה, ותיקו 2-2 מול הפועל אזור שבכלל לא הייתה צריכה לשחק בליגה א׳ ולאחר פתיחה נהדרת של הכתומים.

הכתומים אירחו את הפועל אזור למשחק ביתי ראשון בליגה, כאשר בפתיחה נערך טקס מרשים לשחקני מלאכי שמשחקים כיום באזור, חלקם אף היו שותפים לעליית ליגה כמו: איילה ליאור, אור עלווא ואלירן שערי. המשחק הוקדש לזכרו של יוסף חיים אוחנה, תושב העיר שעדיין בשבי חמאס בעזה לאחר שנחטף במסיבת הנובה.

מלאכי שלטה במשחק מהפתיחה וזה היה נראה מבטיח, הקבוצה תקפה ויזמה ואף עלתה ליתרון כפול. זה התחיל משער של עידן נסימוב בדקה ה-6, ושער נוסף של יואב ליברוס בדקה ה-20, כאשר מי שנכח ביציע ראה משחק חד צדדי עד לדקה ה-38 ובה מלאכי נותרה בעשרה שחקנים.

מי שניהל את המשחק, הוא יעד אילני שהחליט להוציא כרטיס אדום ספק מוצדק לנתנאל פרץ שמעד לכיוון שוער היריבה שקיבל מכה כתוצאה מהנפילה. האדום שינה לגמרי את המשחק, ומי שנכנסה לעניינים היא הפועל אזור שהצליחה להשוות את התוצאה ולהשיג תיקו.

עד ההרחקה היו פערים גדולים בין שתי הקבוצות, למלאכי היו הזדמנויות נוספות להכריע את המשחק במתפרצות, אבל הקבוצה של טולמסוב נענשה מהצד השני וחמש דקות לסיום תומר בן חיים הצליח לצמק ועמוק בתוך הדקה התשעים טל משען הוסיף שער נוסף ומנע מקבוצתו הפסד.

חוג אוהדי מלאכי ״האנג׳לס״ שמלווה את הקבוצה לכל משחק, החרים את המשחק ולא נכח ביציע ואין ספק שהנוכחות של חוג האוהדים הייתה חסרה. האוהדים שכן נכחו צעקו בוז בסיום וקראו למאמן דניאל טולמסוב להתפטר. קריית מלאכי פותחת עונה ברגל שמאל עם נקודה אחת משש אפשרויות.

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן