קרדיט: צילום: באדיבות השידור

בדרך ללאומית: מ.ס טירה גברה על מ.ס דימונה 0-2

גמר המחוזות הבטיח רבות וגם קיים, ובסיומו מ.ס טירה הצליחה לנצח 0-2 את דימונה משערים פיראס גנאים וגונן עידו, את שני השערים בישל מצטיין המשחק של טירה שלום אדרי. דימונה נותרה בעשרה שחקנים מהדקה ה-25, אליאור משעלי החמיץ פנדל והזדמנות להחזיר את דימונה למשחק

קרדיט: צילום: באדיבות השידור

בדרך ללאומית: מ.ס טירה גברה על מ.ס דימונה 0-2

[adrotate group="4"]

מ.ס טירה ומ.ס דימונה הגיעו לגמר המחוזות אחרי שכל אחת מהן הצליחה לנצח במשחקי הפלייאוף במחוז שלה, טירה בצפון ודימונה בדרום. אך בסיום טירה רשמה ניצחון גדול והיא זו שתשחק במשחקי המבחן מול הקבוצה מהלאומית שתסיים במקום ה-14.

דימונה פתחה יותר טוב את המשחק, הייתה מסודרת יותר וגם הניעה כדור אבל בדקה ה-23 מצאה את עצמה בעשרה שחקנים אחרי שאופק אלימלך ראה את האדום וטירה ניצלה את ההיתרון המספרי כדי לכבוש שני שערים. על הראשון אחראי פיראס גנאים, את השני כבש עידו גונן. אבל מי שניצח את על המשחק הזה הוא ללא ספק שלום אדרי, המצטיין של טירה על כר הדשא.

לדימונה הייתה הזדמנות לחזור למשחק אחרי השער הראשון של טירה, זאת לאחר שקיבלה פנדל משופט המשחק אבל גולן אלקסלסי לקח את הפנדל שבעט אליאור משלי. ניר קלינגר ערך חילופים תמוהים, והוציא את גיל חדד מלך השערים של דימונה ואחד השחקנים הכי דומיננטים על כר הדשא וגם את שי בוזנח שהיה במשחק נהדר.

מי שעשה עבודה טובה בין קורות השער של דימונה הוא גל נבון, שלקח כמה הצלות בטוחות. טירה הייתה יכולה להגדיל את ההיתרון אבל החמיצה מס׳ פעמים לקראת הסיום.

כעת, מ.ס טירה נמצאת 90 דקות מעלייה לליגה הלאומית, ותחכה לסיום מחזור ההכרעות בליגה הלאומית.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן