אופיר רגב: ״ב-16/5/1984 הפועל לוד זכתה בגביע המדינה, וזה היום כמו גביע המדינה״ 

אחרי עונה לא פשוטה, בתקציב נמוך, עם שחקנים צעירים, מכת פציעות וחילופי מאמנים. הפועל לוד הבטיחה הישארות לעונה נוספת בליגה א׳ דרום, זאת אחרי שגברה על הפועל אזור 3-4 בדו קרב פנדלים מהנקודה הלבנה.

אופיר רגב: ״ב-16/5/1984 הפועל לוד זכתה בגביע המדינה, וזה היום כמו גביע המדינה״ 

[adrotate group="4"]

אופיר רגב, האיש החזק בהפועל לוד חזר לנשום אתמול (חמישי), אחרי שקבוצתו הבטיחה הישארות לעונה נוספת בליגה א׳ דרום, אחרי עונה פיננסית לא פשוטה, עם הרבה שחקנים צעירים ומכת פציעות לא פשוטה.

לוד, שרק עלתה ליגה בעונה הקודמת, מצאה את עצמה במאבקי תחתית קשים מאוד, ורשמה לאורך העונה 17 הפסדים, היא הציגה התקפה חלשה מאוד וגם הגנה שספגה לא מעט, ונאלצה להתמודד ללא 6 שחקני סגל משמעותיים שנפצעו תוך כדי תנועה.

גם בגזרת המאמנים היו לא מעט חילופים. צביקה לוי בנה את הקבוצה ועמד על הקווים 3 מחזורים בלבד, ציון חיון ממחלקת הנוער קיבלת קרדיט מרגב וגם החזיר עם 18 נקודות יוקרתיות, יוסי חכים הגיע במחזורים האחרונים אבל עזב אחרי ההפסד למרמורק בפלייאוף התחתון, ואז ארז בנודיס נקרא לדגל אחרי שקבוצתו מודיעין סיימה את דרכה בפלייאוף הוא עזר להכין את הקבוצה לקראת משחקי המבחן מול אזור.

אתמול (חמישי) הפועל לוד והפועל אזור נפגשו למשחק מותח באיצטדיון רמת גן, כאשר המחצית הראשונה הייתה שקולה ברובה והפועל לוד הצליחה לעלות ליתרון 0-1 מהנקודה הלבנה אחרי ששופט המשחק אביב אמדורסקי העניק פנדל ללוד, זאת אחרי הכשלה של דניאל אגמי ברחבה. מי שהעלה את הקבוצה ליתרון הוא הקפטן אופק יפרח.

במחצית השנייה אזור חזרה למשחק והצליחה להשוות משער של ליאור איילה, ועד לסיום תשעים הדקות לא הייתה הכרעה, גם לא בסיום הארכה בת 120 דקות.

שחקני לוד חוגגים בסיום המשחק עם משפחת רגב והצוות המקצועי (צילום: יח״צ)

המשחק הסתיים בדו קרב פנדלים דרמטי מהנקודה הלבנה, שבסופו הפועל לוד ניצחה 3-4 והבטיחה הישארות הירואית לעונה נוספת בליגה א׳.

״המשחק הזה זה או אני לבית העלמין, או ג׳ימי לבית העלמין״ סיכם אופיר רגב האיש החזק בלוד והוסיף: ״שיבדל לחיים ארוכים אבל זה מה שהיה. העונה הייתה מתישה, הלכתי על ליין של צעירים האמנתי בהם, אמרתי סה״כ אלו שהשקיעו מקום 3-4 זה 2 מיליון, אני השקעתי 300 אלף,אבל לא זה העניין. מי שמכיר אותי יודע כמה השקעתי, כמה אני נותן את החיים בשביל הקבוצה ואני אגיד על עצמי שמגיע לי. השחקנים הירואים, שחקנים עם פציעות וזריקות עם ברך חלופית באו ואמרו נשחק עד הסוף״

בפנדל האחרון רצת כמו ילד בן 17…

״עברתי ארבע ניתוחי לב, כשירדתי למדרגה החמישית אמרתי כבר קחו אותי לבית חולים.אני רוצה להודות לציון חיון שהיה איתי והביא 18 נקודות, וצביקה לוי שהתחיל איתי 3 משחקים ובנה את הקבוצה, ויוסי חכים אומנם היו לי חילוקי דעות איתו אבל הוא נשאר חבר והוא היה מאמן טוב והוא יהיה תמיד מאמן טוב, לא תמיד זה הולך אבל כולם מכירים אותי. אני מודה להם מאוד ודרך אגב המאמן שהכי הפתיע השנה זה ציון שיחק התקפי, אבל עכשיו אני הולך לנוח״

מה אתה לוקח מהעונה הזאת?

״לוקח עונה של קשיים, פצועים ללא הכרה, צעירים וגם שיחררתי שחקנים. הבאתי שחקן אחד במחזור חמישי זה אופק יפרח, שחקנים שלי נפצעו, עומר ריסמני נפצע בלם בכיר, רביד שמאי, ציון אלמיהו, איתי רדה, אריאל שמחיוף, 6 שחקני הרכב לא משחקים בהפועל לוד שהסגל נוער. בדיוק לפני 40 שנה לקחנו כאן ברמת גן גביע בפנדלים באותו תאריך, סגירת מעגל ב16/5/1984 הפועל לוד זכתה בגביע המדינה וזה היום כמו גביע המדינה״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן