בית שאן גברה על צעירי טמרה ותפגוש את טייבה או נוג׳ידאת

הפועל בית שאן' ממשיכה להרשים במסע המדהים שלה דרך הפלייאוף, כאשר אתמוk הקבוצה ניצחה 0-2 את צעירי טמרה משערים של מחמוד זירעיני ומחמוד סעדי. כעת, בית שאן תמתין למפסידה מבין מכבי נוג׳ידאת לטייבה. מוטי אוחיון: ״אנחנו רחוקים גמר אחד מליגה א׳ ובעזרת ה׳ נבוא צנועים ונעשה תעבודה שלנו״

בית שאן גברה על צעירי טמרה ותפגוש את טייבה או נוג׳ידאת

[adrotate group="4"]

הפועל בית שאן חולמת לעלות ליגה דרך הפלייאוף, ואתמול (חמישי) הקבוצה עברה עוד שלב במסע המופלא שלה אחרי ניצחון 0-2 על צעירי טמרה.

הפועל בית שאן סיימה את הליגה הסדירה שנייה בטבלה, מרחק של שש נקודות מבני מוסמוס שעלתה לליגה א׳ ולאורך כל הענה בית שאן נשפה בעורפה. אחרי העלייה של מוסמוס בבית שאן הבינו שהדרך היחידה שנותרה לקבוצה לעלות ליגה העונה היא דרך הפלייאוף.

אחרי ניצחון 0-1 על אחי איכסל, בית שאן פגשה אמש את צעירי טמרה קבוצה איכותית מאוד שגם חלמה על עלייה, ובסיום המשחק היא רשמה ניצחון מרשים.

שתי הקבוצות נפגשו באיצטדיון עילוט ובקהל נכחו מעל ל-1800 צופים, שקיבלו הצגה מבית בית שאן. השער הראשון היה של מחמוד זרעיני בדקה ה-12, מי שסגר עניין עם השני הוא מחמוד סעדי ששלח את קבוצתו ישרות לשלב הבא, שם בית שאן תפגוש את מכבי נוג׳ידאת או טייבה, צעירי טמרה ישארו עם המחמאות.

מי שרשם משחק נהדר והוא בורג מרכזי בהצלחה של בית שאן העונה, הוא מוטי אוחיון שחזר לקבוצת נעוריו על מנת לעלות אותה ליגה. אוחיון עלה לשחק פצוע כאשר מטרה אחת לפניו והיא להוביל את הקבוצה לליגה א׳.

מוטי אוחיון קפטן הקבוצה אמר על הניצחון: ״היה משחק קשה נגד קבוצה טובה, באנו כמו גברים
גיא ואביאל הכינו אותנו בצורה הכי טובה . הקהל שלנו נתן לנו דחיפה אדירה יש לנו קהל שאין לחצי קבוצות ליגת העל והלאומית ואנחנו חייבים לעלות ליגה בעזרת ה׳ רק בשבילם !!! אנחנו רחוקים גמר אחד מליגה א׳ ובעזרת ה׳ נבוא צנועים ונעשה תעבודה שלנו״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן