אברהם ג׳ימי גל: ״עשינו חימום רק של עשרים דקות והלכנו להתפלל מנחה זה היה הכי חשוב״

הפועל אזור רשמה אמש חגיגה גדול בסיום גמר המחוזות מול מכבי עירוני נתיבות, זאת אחרי שהקבוצה ניצחה 1-3 והעפילה למשחקי המבחן שם תפגוש את הפועל לוד על הזכות לשחק בליגה א׳. יו״ר הקבוצה אברהם ג׳ימי גל ומאמן הקבוצה מייק מזרחי סיכמו את הניצחון

אברהם ג׳ימי גל: ״עשינו חימום רק של עשרים דקות והלכנו להתפלל מנחה זה היה הכי חשוב״

[adrotate group="4"]

הפועל אזור ירדה ליגה לפני שתי עונות אחרי ששיחקה במשך עשר שנים בליגה א׳ דרום. מאחוריה הנהלה חזקה בדמותו של היו״ר אברהם ג׳ימי גל, שנתן קרדיט העונה למאמן מייק מזרחי שאתמול (חמישי) ניצח את נתיבות 1-3 בגמר המחוזות, וקבוצתם נמצאת כפסע מהיסטוריה ועלייה דרך הפלייאוף, אבל מצפה לה במשחקי המבחן משוכה לא פשוטה בדמותה של הפועל לוד.

על כר הדשא היו לנו שתי קבוצות שדי מזכירות אחת את השנייה בסגנון המשחק. מאמן הקבוצה מייק מזרחי שמר על אותו מערך 4-3-3 איתו שיחק לאורך כל העונה אל מול מכבי עירוני נתיבות שידועה כמסוכנת במתפרצות שלה.

במחצית הראשונה שתי הקבוצות למדו אחת את השנייה, והיא הסתיימה בתיקו מאופס ללא שערים ועם העדפה קלה להפועל אזור שהייתה טובה יותר וגם איימה לא פעם על השער של ארי צצ׳יאשווילי.

המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי, הפועל אזור פתחה לא טוב את החלק השני ודווקא בדקות שנתיבות התעוררה מעט היא ספגה שער, בדקה ה-67 עליו אחראי אופק בלסאן, שיפגוש בשלב הבא את האקסית הפועל לוד איתה עלה ליגה בעונה שעברה.

מאותו הרגע המשחק נפתח וקיבלנו חלק אחרון מלא בדרמה גם בתוספת הזמן. נתיבות ניסתה להשוות, אבל אזור הייתה זו שהגדילה את התוצאה, רוי רונן שנכנס כמחליף הכפיל וקירב את קבוצתו לניצחון.

עמוק בתוך תוספת הזמן שילה סבג הצליח לצמק את התוצאה עבור נתיבות,אבל אז הגיע פיני מתנה שסגר עניין עם השלישי בהתקפה נהדרת כשנתיבות ללא הגנה כלל.

הפועל אזור מנצחת 1-3 את מכבי עירוני נתיבות ועוברת עוד שלב במשחקי הפלייאוף, בשלב הבא והאחרון היא תפגוש את הפועל לוד מליגה א׳ דרום במשחק על הזכות לשחק בליגה א׳, ניצחון ישיב אותה בחזרה לליגה השלישית שם שיחקה עד לעונת 21/22.

יו״ר הקבוצה אברהם ג׳ימי גל בתגובה: ״קודם כל עשינו חימום של עשרים דקות, הלכנו כולנו להתפלל מנחה זה היה הכי חשוב במקום חימום. אני רוצה לפרגן גם לנתיבות וגם לשדרות, שבעת מלחמה ידעו לצאת ולשחק ספורטיבי והגיעו לאן שהגיעו נאחל להם בהצלחה בעונה באה״

עוד הוסיף ואמר היו״ר: ״כל העונה דשדשנו במקומות 6-10, אף אחד לא ספר אותנו, ושתי האנשים שמצולמים עכשיו האמינו וסחפו באמונה שלהם את כל השחקנים עד הסוף. השתחלנו בסוף למקום השלישי, רצינו את המכתש וקיבלנו את המכתש. היום בסה״כ היינו יותר טובים מחצית ראשונה, אבל אנחנו יודעים מה נתיבות עשו לשדרות עם המתרפצות שלהם כמה ששדרות היו יותר טובים. אלוהים בירך אותנו, יש לנו הרבה מזל ויש לנו חבורה של גברים. את שלנו אנחנו עשינו מפה ואילך זה אנחנו ובורא עולם״

מייק מזרחי מאמן הקבוצה שהוביל אותה לניצחון יוקרתי: ״אני רוצה להגיד תודה רבה לג׳ימי גל שנתן לי הזדמנות השנה לאמן בליגה ב׳ והיה איתי לאורך כל הדרך, גם כשלא הלך. לגבי המערך אני קודם כל מאמין במערך שאנחנו משחקים, השחקנים עם הניסיון ידעתי שהם יביאו תוצאות. אני מאמין בסבלנות ואני חושב ששיחקנו טוב מאוד,חוץ מפרקים מאוד קטנים בסה״כ היינו טובים ומה שיבוא מעכשיו נעשה את המקסימום כדי לנצח למרות שזה רמה אחרת ליגה א׳ זה לא ליגה ב׳״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן