הניצחון של מכבי שעריים בדרך להישארות בליגה

מכבי שעריים רושמת את אחת העונות הקשות בתולדתיה, אך במחזור האחרון אוהדי הקבוצה קיבלו מעט אוויר עם ניצחון מרשים על הפועל לוד, יחד עם דורון ממן שהגיע לקבוצה לשני המחזורים האחרונים

הניצחון של מכבי שעריים בדרך להישארות בליגה

[adrotate group="4"]

זה לא סוד, זו לא העונה של מכבי שעריים בלשון המעטה. הקבוצה מרחובות ציפתה לרשום עונה אחרת לגמרי, זאת אחרי שבעונה שעברה היא כבר ירדה לליגה ב׳ אחרי שהפסידה במשחקי המבחן מול בית״ר נורדיה, אבל הבטיחה הישארות לעונה נוספת אחרי התפרקותה של עירוני כסייפה.

מפתיחת העונה עננת ירידת הליגה ריחפה מעל מכבי שעריים, וכעת שני מחזורים לסיום העונה היא מצליחה להשיג את אחת מהניצחונות החשובים ביותר שלה, ניצחון שיכול לעזור לה להבטיח הישארות.

כזכור, דורון ממן נקרא לדגל לפני שבוע יומיים והגיע לשני המחזורים האחרונים של העונה במטרה לעזור לקבוצה לקחת נקודות ולנסות להישאר בליגה. במחזור האחרון זה עבד, והקבוצה רשמה ניצחון על הפועל לוד שנמצאת מתחת לקו האדום ועלולה למצוא את עצמה שוב בליגה ב׳.

מכבי שעריים כבשה שני שעריים, אחד מהם תוך ארבע דקות בלבד מהנקודה הלבנה אותו כבש דניאל קוניצקי והשני על סף הירידה להפסקת המחצית עליו אחראי רוי טליו.

נכון לעכשיו, מכבי שעריים נמצאת במקום ה-12 בטבלה עם 31 נקודות אך היא עדין לא הבטיחה הישארות והתחתית של ליגה א׳ דרום בוער, מאחר ושעריים נמצאת 3 נקודות מהקו האדום. כאשר מתחתיה נמצאת שמשון כפר קאסם עם 30 נקודות, והפועל מרמורק ובקעת הירדן עם 29 נקודות.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן