קרדיט: עירוני אשדוד מבטיחה הישארות לעונה נוספת (צילום: יגאל צריקר)

עירוני אשדוד הבטיחה הישארות לעונה נוספת בליגה א׳

לא כך ציפו אוהדי עירוני אשדוד שתראה העונה של קבוצתם, אבל שני מחזורים לסיום העונה הסדירה ואחרי מאבק לא פשוט הקבוצה הצליחה להבטיח הישארות לעונה נוספת בזכות צמד שערים של הראל בן אבי

קרדיט: עירוני אשדוד מבטיחה הישארות לעונה נוספת (צילום: יגאל צריקר)

עירוני אשדוד הבטיחה הישארות לעונה נוספת בליגה א׳

[adrotate group="4"]

מכבי עירוני אשדוד פתחה את העונה הנוכחית עם הרבה ציפיות, אבל אצל הקבוצה הצהובה מעיר הנמל ציפיות לחוד ותוצאות לחוד, ותוך כדי תנועה המטרות להגיע לפלייאוף העליון התחלפו במטרה מרכזית אחת הישארות בליגה. אתמול( שישי) הקבוצה הצליחה לעשות זאת אחרי ניצחון על מכבי שעריים שממשיכה להסתבך בתחתית.

אחרי שישה מחזורים ללא ניצחון זה הגיע, מכבי עירוני אשדוד רשמה ניצחון על מכבי שעריים. איש המשחק הוא ללא ספק הראל בן אבי, שכבש צמד שערים אחד מהם מהנקודה הלבנה והביא לעירוני אשדוד ניצחון חשוב ושלוש נקודות שהשאירו את הקבוצה בליגה שני מחזורים לסיום העונה.

במועדון עוד יעשו חושבים לקראת העונה הבאה וינסו להימנע מהטעויות שהובילו את עירוני אשדוד לעונה לא פשוטה רחוקה מאוד מהמטרות שהיא הציגה לעצמה, אבל בינתיים שני מחזורים לסיום היא מבטיחה הישארות לעוד עונה בליגה א׳ כשנכון לעכשיו היא במקום ה-9 בטבלה עם 34 נקודות בקופה. שעריים לעומתה משיכה להסתבך בתחתית טבלת ליגה א׳ דרום כשהיא שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן