קרדיט: הפועל כפר שלם משלימה את המשימה (צילום: יגאל צריקר)

המשימה הושלמה: הפועל כפר שלם עלתה לליגה הלאומית

אחרי שלוש עונות בליגה א׳ דרום, מאז הירידה בעונת 20/21, אתמול (שישי) עבור הפועל כפר שלם המשימה הושלמה, והיא תשחק בעונה הבאה בליגה השנייה אחרי עונה לא פשוטה ומאבק צמוד מול מ.ס דימונה

קרדיט: הפועל כפר שלם משלימה את המשימה (צילום: יגאל צריקר)

המשימה הושלמה: הפועל כפר שלם עלתה לליגה הלאומית

[adrotate group="4"]

שמחה גדולה נרשמה אתמול (שישי) ביציע של הפועל כפר שלם, אחרי שהקבוצה הבטיחה עלייה לליגה הלאומית בפעם השנייה בתולדותיה, וזאת אחרי שנשרה מהלאומית לפני 4 שנים. במועדון לא רוצים לחזור על טעויות עבר וחולמים לתקוע יתד בליגה השנייה, אבל בינתיים חוגגים.

זו הייתה עונה לא פשוטה עבור הפועל כפר שלם שאתמול הבטיחה רשמית את משימת העלייה, שלאורך כל העונה הנוכחית מ.ס דימונה נשפה בעורפה אחרי שהיא נבנתה בתקציב הרבה יותר גדול משלה, וזאת לצד מלחמת חרבות ברזל שהשפיעה משמעותית על כל הליגה.

במחזור האחרון מול עירוני מודיעין שגם נמצאת בעונה מרשימה, כפר שלם הייתה צריכה נקודה אחת בלבד כדי להעפיל ללאומית, והיא עשתה זאת אחרי ששתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות.

לאורך מרבית העונה הפועל כפר שלם הובילה את טבלת ליגה א׳ דרום במקום הראשון , ומי שמוביל אותה על הקווים הוא נועם שוהם שככל הנראה צפוי להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה בלאומית.

כפר שלם הצליחה לצבור עד כה, שני מחזורים לפני תום העונה הסדירה 63 נקודות ופתחה פער של 8 נקודות מדימונה שנמצאת מתחתיה. כפר שלם רשמה 19 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, כאשר הקבוצה הכריעה מס׳ משחקים בדקות הסיום. כפר שלם כבשה 57 שערים וספגה 29 לאורך כל העונה.

עבור הכפר נותרו שני מחזורים לסיום שהם לפרוטקול בלבד, ובינתיים במועדון עסוקים בלחגוג את העלייה המרשימה ובזמן הקרוב יתפנו לקראת ההכנות לעונה הבאה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן