קרדיט: כובשי השערים חוגגים בסיום (צילום: מאיר אפללו)

נשארה בליגה: קריית מלאכי גברה 0-2 על יבנה והבטיחה הישארות

אחרי שעלתה בעונה הקודמת לליגה א׳, מכבי קריית מלאכי מצליחה לתקוע יתד ולהבטיח הישארות לעונה נוספת רשמית, זאת אחרי שרשמה ניצחון 0-2 על מכבי יבנה משערים של יוני סיסאי ואוראל פיניה

קרדיט: כובשי השערים חוגגים בסיום (צילום: מאיר אפללו)

נשארה בליגה: קריית מלאכי גברה 0-2 על יבנה והבטיחה הישארות

[adrotate group="4"]

זו הייתה עונה לא פשוטה עבור קריית מלאכי, שהבטיחה עליית ליגה בעונה הקודמת לליגה א׳, ואתמול (שישי) הבטיחה רשמית הישארות בליגה לעונה נוספת.

בתחילת העונה עוד היו יומרות לעלייה נוספת, ובקרייה רצו לבנות קבוה חזקה שתתמודד בצמרת, אבל מהר מאוד הבינו שליגה א׳ זו אופרה אחרת. אחרי חילוף מאמנים ושינוי בסגל תחת מלחמת חרבות ברזלל, מכבי עירונית קריית מלאכי יצאה למסע הישרדות לא פשוט תחת ידו המאמנת של דניאל טולמסוב.

אתמול (שישי) מלאכי אירחה את מכבי יבנה שגם חווה עונה לא פשוטה רחוק מהמטרות שהיא הציבה לעצמה. האולטראס של קריית מלאכי החרים את המשחק ולא הגיע, ובסופו הכתומים רשמו ניצחון חשוב והבטיחו הישארות גם לעונה הבאה בליגה א׳.

המחצית הראשונה הייתה מנומנת וכמעט ללא מצבים כלל, שתי הקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס. במחצית השנייה מלאכי הכריעה את המשחק. כמה דקות אחרי פתיחת המחצית יוני סיסאי העלה את הכתומים על לוח התוצאות, ועמוק בתוך תוספת הזמן אוריאל פיניה הכפיל וסגר עניין.

שני מחזורים לסיום העונה הסדירה מלאכי מבטיחה הישארות בליגה, כשהיא במקום ה-11 עם 34 נקודות בקופה. במחזור הבא היא תפגוש את בית״ר נורדיה, ומכבי יבנה תארח את שמשון כפר קאסם.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן