מרחק נקודה אחת: רעננה גברה על באקה על גרביה ומתקרבת רשמית לעלייה

אפשר להתחיל לקרר את השמפניות ברעננה, אחרי שהקבוצה של אסי אלימלך גברה אתמול (שישי) על באקה אל גרבייה 0-1 משער של ניר עזריה, עשר דקות לסיום המשחק. הפועל רעננה נמצאת מרחק של נקודה אחת בלבד מעליית ליגה רשמית

מרחק נקודה אחת: רעננה גברה על באקה על גרביה ומתקרבת רשמית לעלייה

[adrotate group="4"]

בסוף עונת 20/21 הפועל רעננה ששיחקה במשך כמה שנים טובות בליגה הלאומית, נשרה סופית לליגה א׳ צפון ומאז היא מנסה לשוב לליגה השנייה. בעונה הקודמת למרות ההשקעה המסיבית הדברים לא התחברו כפי שציפו במועדון, אבל העונה בהובלתו של אסי אלימלך, עם סגל שחקנים מרשים רעננה נמצאת נקודה אחת מעליית ליגה רשמית.

אתמול (שישי) הפועל רעננה אירחה את הפועל באקה אל גרבייה, למשחק חשוב עבור המארחת. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ולא ראינו שם כדורגל גדול, אבל עבור רעננה זה הספיק.

מחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס ועד לסיום היה נדמה ששתי הקבוצות צפויות לסיים את המשחק בחלוקת נקודות, אבל עשר דקות לסיום ניר עזריה שלח כדור מדוייק לפינת השער של באקה והעלה את קבוצתו ליתרון שנשמר עד לסיום.

הניצחון על באקה על גרבייה העלה באופן תיאורטי את הפועל רעננה מוליכת טבלת ליגה א׳ צפון לליגה הלאומית, כאשר היא נמצאת מרחק נקודה אחת בלבד מעלייה רשמית, והחבורה של אסי אלימלך תנסה להבטיח רשמית את העלייה במחזור הבא מול צעירי כפר כנא, שלושה מחזורים לסיום העונה הרשמית.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן