המשימה הושלמה: מעלה אדומים עלתה לליגה ב׳

הקבוצה מליגה ג׳ אותה מוביל על הקווים המאמן שרון ניצן ומנהל הקבוצה מיקי קריגר, ממשיכה להיות מושלמת עם ניצחון 1-5 על עירוני בית שמש מהמקום השני, ניצחון שהביא למעלה אדומים רשמית את כרטיס העלייה לליגה ב׳

המשימה הושלמה: מעלה אדומים עלתה לליגה ב׳

[adrotate group="4"]

ביום חמישי האחרון העיר מעלה אדומים לבשה חג, לכבוד משחק העלייה הרשמי של הקבוצה מול השנייה בטבלה עירוני בית שמש. השמפניות נכנסו למקררים, הצוות המקצועי והשחקנים היו דרוכים ועשרות אוהדים, חברים ואנשי כדורגל עשו את דרכם למגרש כדי לחזות בהיסטוריה של מעלה אדומים.

הצוות המנצח שרון ניצן המאמן ומיקי קריגר מנהל הקבוצה (צילום: יח״צ)

בתום תשעים דקות של כדורגל, המשימה הושלמה רשמית ואפשר להגיד לבית״ר מעלה אדומים ברוכה הבאה לליגה ב׳. החבורה של שרון ניצן, שטפה את המגרש, הציגה תצוגת כדורגל אדירה ולבסוף גם כבשה חמישה שערים וקטפה את כרטיס העלייה הרשמי.

שחקני הקבוצה חוגגים בסיום המשחק (צילום:יח״צ)

השער הראשון והמהיר בדקה ה-7 הגיע מהגולר של הקבוצה גיא בן קסוס, שעד למחצית השנייה כבר סגר צמד ועד כה כבש 34 שערים. במחצית השנייה גיא אילוז כבש את השלישי, יותם וייס הצטרף לחגיגה וטל בן שבת סגר עניין עם החמישי. נמרוד שמש הצליח רק לצמק את התוצאה עבור בית שמש.

חגיגה גדולה נרשמה על כר הדשא בסיום המשחק ובחדר ההלבשה, בית״ר מעלה אדומים עושה היסטוריה וחוזרת לליגה ב׳ אחרי שירדה לליגה ג׳ לפני שתי עונות. הקבוצה מליגה ג׳ מרכז רשמה עונה אדירה והיא הקבוצה היחידה בכדורגל הישראלי שנותרה מושלמת עד לסיום העונה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן