קרדיט: צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עירוני מודיעין

ממשיכה במומנטום: עירוני מודיעין גברה 0-3 על עירוני אשדוד

לא משנה איך תסתיים העונה, עירוני מודיעין של ארז בנודיס ושי מאור רושמת עונה גדולה וממשיכה להוכיח שהיא אחת מהקבוצות הטובות בליגה. אתמול היא המשיכה את המומנטום החיובי עם ניצחון שישי ברציפות הפעם על עירוני אשדוד

קרדיט: צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עירוני מודיעין

ממשיכה במומנטום: עירוני מודיעין גברה 0-3 על עירוני אשדוד

[adrotate group="4"]

זו העונה של עירוני מודיעין בכל פרמטר, הקבוצה של ארז בנודיס רושמת עונה ענקית כשאתמול (שלישי) היא סגרה ניצחון שישי ברציפות, הספיקה לעקוף בדרך את מ.ס דימונה שככל הנראה נבנתה בתקציב גדול יותר משלה, קטפה את המקום השני, והיא ממשיכה להציג כדורגל אטרקטיבי והתקפי.

עירוני מודיעין שטפה את המגרש מפתיחת המשחק וגם הצליחה לכבוש שלושה שערים, עידן וינטראוב העלה את מודיעין ליתרון תוך עשרים דקות, ובפתיחת המחצית השנייה הוא הצליח להכפיל את התוצאה. איתי סויסה הצטרף לחגיגה של מודיעין לקראת סיום התשעים.

עירוני מודיעין כובשת שלושה שערי זכות ולוקחת שלוש נקודות, כשהיא ממשיכה לשמור על המקום השני והמרשים עם 52 נקודות בקופה, כשהיא נמצאת מרחק של שבע נקודות בלבד מהמוליכה כפר שלם, כאשר מתחתיה מ.ס דימונה עם 49 נקודות בלבד.

עירוני אשדוד עם שער זכות אחד בחמישת המשחקים האחרונים בהם היא רשמה ארבעה הפסדים ותוצאת תיקו אחת, ולמזלה יש קבוצות הרבה יותר חלשות ממנה בליגה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן