החשוד בדריסת מפגינים בת״א: חיים סירוטקין מאמן מ.ס טירה מליגה א׳ צפון

בית המשפט התיר את צו הפרסום על שמו של כדורגלן העבר ומאמן מ.ס. טירה בהווה חיים סירוטקין, החשוד בדריסת מפגינים אתמול (מוצ״ש) בדרך נמיר בת״א. בית המשפט האריך את מעצרו ביום נוסף.

החשוד בדריסת מפגינים בת״א: חיים סירוטקין מאמן מ.ס טירה מליגה א׳ צפון

[adrotate group="4"]

חיים סירוטקין, מאמן מ.ס. טירה ושחקן עבר, הוא החשוד בדריסת מפגינים אתמול (מומ״ש) בדרך נמיר בת״א. כתוצאה מהדריסה נפגעו חמישה אנשים בין היתר אישה שנפצעה באורח בינוני.

סירוטקין נעצר והובא לדיון היום (ראשון), בסופו הוחלט להאריך את מעצרו ביום אחד. אשתו ששהתה עמו ברכב שוחררה לאחר חקירה קצרה.

לדברי סירוטקין הייתה בעיה ברכבו והיא שהובילה לסיטואציה והוא לא התכוון לפגוע. "באתי לנסוע, הגז נתקע, ניסיתי להציל כמה שיותר אנשים. ברחתי ימינה ושמאלה. לא דרסתי אותם במכוון חס ושלום"

עבד טיטי יו״ר מ.ס טירה: ״ אנחנו בהלם אנחנו בשוק כמועדון, אני במיוחד, מה שקרה כמובן זה לא נעים לשמוע אני עד עכשיו לא מבין איך זה קרה והגיע למצב הזה. הבנתי שהייתה תקלה באוטו והיה עניין עם אלכוהול, כי זה לא אותו חיים שאנחנו מכירים הוא כמה שנים בקבוצה אין איתו שום בעיה, שקט, אף פעם לא עצבני אף פעם לא תקף הוא תמיד דיבר על דו קיום. אני מופתע מאוד״

מבחינה מקצועית אמר: ״אני מהבוקר לא יודע מה לעשות, פעם ראשונה אני במצב כזה, נותרו ארבעה מחזורים לסיום ופלייאוף המצב מסוים. מרגע שהבנתי שהמצב לא פשוט נשב ההנהלה ונחליט אולי נחפש מאמן שיאמן אותנו עד סוף השנה״

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן