המאמן החשוד בדריסה: "הגז נתקע, ניסיתי להציל כמה שיותר אנשים. ברחתי ימינה ושמאלה. לא דרסתי אותם במכוון״

הסערה נמשכת במדינת ישראל ובכדורגל הישראלי, מאתמול (מוצ״ש) לאחר האירוע החמור של דריסת מפגינים בדרך נמיר בת״א החשוד בדריסה שחקן עבר ומאמן מהליגות הנמוכות, שהובא היום לדיון, כאשר התביעה והמשטרה דרשו הארכת מעצר של חמישה ימים, לבסוף הוחלט להאריך את מעצרו עד מחר. הסעיף הוא סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה

המאמן החשוד בדריסה: "הגז נתקע, ניסיתי להציל כמה שיותר אנשים. ברחתי ימינה ושמאלה. לא דרסתי אותם במכוון״

[adrotate group="4"]

אירוע חמור התרחש אמש (מוצ״ש) בעת הפגנה בדרך נמיר בת״א, כאשר שחקן כדורגל בעבר ומאמן כדורגל בהווה חשוד בדריסת מפגינים ביניהם אישה שנפצעה בינוני.

החשוד נעצר אמש בעקבות המקרה, והיום (ראשון) הובא לדיון בפני שופט, התביעה והמשטרה דרשו להאריך את מעצרו בחמישה ימים על סעיף סיכון חיי אדם לבסוף הוחלט להאריך את מעצרו עד מחר.

במועדון אותו הוא מאמן מהליגות הנמוכות קיבלו בהלם מוחלט את המקרה ואמרו ״זה נפל עלינו משום מקום״, כאשר נכון לעכשיו שהליגה בעיצומה יבחנו את נושא המעצר של המאמן, בינתיים הצוות המקצועי הוא זה שיעביר את האימונים.

החשוד אמר בביהמ"ש:"באתי לנסוע, הגז נתקע, ניסיתי להציל כמה שיותר אנשים. ברחתי ימינה ושמאלה. לא דרסתי אותם במכוון חס ושלום. רואים בסרטון שברחתי שמאלה ימינה בשביל לא לפגוע באנשים. אני מאוד מצטער ומתנצל. שום דבר לא היה בכוונה. נתקע לי הגז. זו טעות אנוש. לא יכול להגיד יותר מזה. לא היתה לי כוונה".

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן