ממשיכה במומנטום: עירוני מודיעין פירקה את הפועל לוד 1-4

החבורה של ארז בנודיס ממשיכה במומנטום החיובי, ורושמת ניצחון חמישי ברציפות, הפעם על הפועל לוד, כאשר שני שערים נכבשו בתוספת הזמן. גיא אמסלם, אלי אלבז, תומר בנבנישיתי ואלמוג פינטו כבשו למודיעין לוד הצליחה רק לצמק רבע שעה לסיום.

ממשיכה במומנטום: עירוני מודיעין פירקה את הפועל לוד 1-4

[adrotate group="4"]

עירוני מודיעין רושמת עונה מרשימה בכל הפרמטרים, יש לה סגל איכותי, מאמן מצוין והיא נמצאת במומנטום וכושר נהדר מה שאפשר לסגור אתמול (שישי) חמישי ניצחונות רצופים, לשמור על המקום השני בטבלה, כשהפער בינה לבין המוליכה כפר שלם עומד על שבע נקודות, מתחתיה דימונה שחלמה על עלייה עם 46 נקודות.

לאורך מרבית היריבות ומלבד דקות טובות של הפועל לוד, הפערים בין הקבוצות הורגשו משמעותית. מודיעין שטפה את המגרש, הניעה כדור ושלטה בכל פרמטר מה שאפשר לה לעלות ליתרון תוך 15 דקות בלבד משער של גיא אמסלם יתרון שנשמר עד לסיום המחצית הראשונה.

במחצית השנייה אלי אלבז הכפיל את התוצאה, והיה נדמה שכך הולך להסתיים המשחק. אבל רבע שעה לסיום לוד הצליחה לצמק משער של דייגו חאנגי, אבל זה עדין לא הסתיים. ועמוק בתוך תוספת הזמן עירוני מודיעין הצליחה לכבוש עוד שני שערים נוספים. עליהם אחראים תומר בנבנישתי ואלמוג פינטו.

הפועל לוד שרק הבטיחה עליה בעונה הקודמת, נמצאת בסכנת ירידה, כשהיא מקום אחד מעל הקו האדום והפער בינה לבין הקו האדום שם נמצאת הפועל מרמורק הוא שמונה נקודות, ביניהם נמצאת בקעת הירדן.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן