בדרך לליגה ב׳ מנצחים בדרבי של כפר סבא

מועדון הכדורגל כפר סבא 1928 שהוקם העונה במטרה לעלות ליגה, רשם ניצחון יוקרתי ביום שישי האחרון בדרבי הירוק בתוצאה 0-2 על בית״ר כפר סבא כל הדרך עד לליגה ב׳. כבשו לכפר סבא 1928 עומר פדידה ושאדי חמודה

בדרך לליגה ב׳ מנצחים בדרבי של כפר סבא

[adrotate group="4"]

שתי הקבוצות שמייצגות את העיר כפר סבא בליגה ג׳, נפגשו ביום שישי האחרון לדרבי מרגש כשעל הפרק היוקרה העירונית הספורטיבית, אבל גם שלוש נקודות חשובות בדרך לעליית ליגה. ערב המשחק כפר סבא 1928 הגיעה מהמקום הראשון עם 48 נקודות בקופה כשמתחתיה בית״ר כפר סבא עם 46 נקודות. כזכור, שתי הקבוצות נפגשו העונה והמפגש הסתיים בניצחון 2-1 של כפר סבא 1928.

הדרבי הבטיח וגם קיים, כאשר המשחק נפתח בקצב נהדר לעיני מאות צופים שהגיעו לאצטדיון לויטה בכפר סבא, אבל לצערה של בית״ר כפר סבא המשחק נפתח שלא כמתוכנן. תוך רבע שעה מהפתיחה היא נותרה בעשרה שחקנים אחרי ששופט המשחק החליט להרחיק את השחקן שי רוטמן.

כפר סבא 1928 ניצלה את המומנטום החיובי ואת ההיתרון המספרי על כפר הדשא, על מנת לעלות ליתרון משער של עומר פדידה, כאשר במחצית השנייה למרות החיסרון על כר הדשר בית״ר כפר סבא התעוררה מעט וחיפשה את השוויון, אך השער הגיע מהצד השני שאדי חמודה הכפיל את התוצאה ועזר לקבוצתו לרושם ניצחון חשוב.

שתי הקבוצות מהעיר כפר סבא מתחרות ראש בראש על עליית ליגה, כאשר זהו ניצחון חשוב עבור כפר סבא 1928 שפותחת פער מבית״ר כפר סבא של חמש נקודות כל הדרך עד לליגה ב׳.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן