קרדיט: מ.כ ירושלים חוגגת עליית ליגה (צילום: אייל עמר)

ברוכה הבאה לליגה א׳: מ.כ ירושלים השלימה רשמית את מסע העלייה

אי שם במגרש הר חומה הירושלמי, שוכנת לה מ.כ ירושלים והסיפור שלה לא פחות גדול מיריבותיה העירוניות שמייצגות את עיר הבירה. הקבוצה של לורנט לוי שהוקמה לפני חמש שנים, רושמת עליית ליגה מרשימה לליגה א׳, זאת אחרי ניצחון על מ.כ שדרות בזכות צוות מקצועי מרשים בהובלתו של אסי ברוכיאן ובזכות סגל שחקנים מצוין שהתאים לקבוצה כמו כפפה ליד

קרדיט: מ.כ ירושלים חוגגת עליית ליגה (צילום: אייל עמר)

ברוכה הבאה לליגה א׳: מ.כ ירושלים השלימה רשמית את מסע העלייה

[adrotate group="4"]

מ.כ ירושלים הוקמה לפני חמש שנים בעקבות החזון המדהים של הבעלים של הקבוצה לורנט לוי, שהביא לבירת ישראל קבוצת כדורגל נוספת עם הרבה ערכים, זיקה לדת, דרך וחזון. אחרי 4 שנים רצופות בליגה ב׳ הקבוצה הצליחה להעפיל ביום שישי האחרון לליגה א׳ ומסע העלייה המרשים של הקבוצה הושלם רשמית.

בעונה הקודמת הגיע אסי ברוכיאן לאמן את הקבוצה, כמעט ללא ניסיון בקבוצות בוגרים. הקבוצה לא הצליחה להעפיל בעונה הקודמת לליגה א׳ והחליטה לבנות קבוצה חזקה שתמשיך את המומנטום החיובי גם בעונה הנוכחית וזה השתלם לה. אסי ברוכיאן השאיר את מרבית השלד מהעונה הקודמת, וצירף לקבוצה חיזוקים במקומות הנכונים שהיו חסרים לה. שחקנים שהגיעו מליגות גבוהות יותר לצד שחקנים צעירים יוצאי מחלקות הנוער הירושלמיות.
לפני שני מחזורים מ.כ ירושלים עלתה מעשית לליגה א׳ אחרי ניצחון מרשים על מכבי עירונית נתיבות, וכל מה שהיא הייתה זקוקה לו זה תיקו אחד בלבד, אבל ביום שישי האחרון היא נתקלה בקבוצה עיקשת מאוד בדמותה של מ.כ שדרות, כידוע העיר שדרות ידועה כעיר שלא מעט קבוצות חגגו בה עליית ליגה.
שתי הקבוצות באו לקחת נקודות שיחקו התקפי מאוד ועל אותו מערך, מה שהקשה משמעותית על המשחק. במחצית הראשונה כמעט לא ראינו מצבים ממשים והיא הסתיימה ללא שערים, כאשר לקראת סוף המחצית הראשונה מ.כ שדרות הייתה טובה יותר אבל כידוע בכדורגל מי שלא כובש סופג, מי שהציל את מ.כ ירושלים הוא השוער אופק עברי שלקח הצלות בטוחות.
מ.כ ירושלים שוב הצליחה לעשות זאת במחצית השנייה גם בזכות חילופים נכונים של ברוכיאן. זה התחיל משער אדיר של מידן כהן אחרי שהוא עצר את הכדור ושלח בעיטה אדירה לשער של מור קיסוס, ואנחנו קיבלנו את אחד מהשערים היפים ביותר העונה בליגה ב׳, ולאחר מכן מתן ארביב שנכנס כמחליף וכבש את השער השני במשחק ואף היה קרוב לכבוש את השלישי.
מ.כ ירושלים השלימה רשמית את מסע העלייה שלה לליגה א׳, השאיפות הן גדולו וסביר להניח שכבר בעונה הבאה נראה את מ.כ ירושלים בונה קבוצה חזקה מאוד שתהווה פקטור משמעותי בליגה א׳ ויש גם דרבי ירושלמי.
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן