דרבי השב״ס: בית״ר יבנה גברה 1-2 על הפועל ירוחם

ביום חמישי האחרון הפועל ירוחם אירחה את בית״ר יבנה, המקומיים עלו ליתרון מהיר משער של מושיקו אביטן, אבל בית״ר יבנה קבעה מהפך משערים של אלנור אלייב ורון בוגנים וקטעה רצף רע ללא ניצחונות

דרבי השב״ס: בית״ר יבנה גברה 1-2 על הפועל ירוחם

[adrotate group="4"]

המחזור ה-18 בליגה ב׳ דרום ב׳ הפגיש בין הפועל ירוחם ובית״ר יבנה, שתי קבוצות שבעונה לא פשוטה ולא בתקציב גדול הצליחו לעשות עונה טובה ולהעפיל לפלייאוף העליון.

שחקני הקבוצות והצוות המקצועי בפתיחת המשחק (צילום: יגאל צריקר)

מצד אחד הפועל ירוחם הקבוצה המקומית בהובלת צחי בן ישי, קבוצה שבנוי על שלד מקומי ושחקנים מנוסים לצד שחקנים צעירים שמקבלים במה, הגיע למשחק אחרי תיקו 3-3 מול שגב שלום ואחרי שני מחזורים ללא ניצחון.

אבי יוסף, ההחתמה המרשימה של בית״ר יבנה מגיע מליגה א׳ (צילום: יגאל צריקר)

מהצד השני, החבורה של שמעון אלקבץ, שאומנם נמצאת בתקופה ארוכה לא ללא ניצחון, אבל ראינו העונה קבוצה מאומנת שעושה עבודה טובה על כר הדשא ואחת מההפתעות הטובות של הליגה.

ירוחם ידועה כקבוצה שקשה לקחת ממנה נקודה ועל כר הדשא היא עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה ה-4 משער של מושיקו אביטן שחזר לשורות הקבוצה בחלון העברות האחרון.

שחקני ירוחם חוגגים את שער ההיתרון המהיר (צילום: יגאל צריקר)

החבורה של צחי בן ישי רצתה להשאיר את הנקודות בבית, אבל לשמעון אלקבץ היו תוכניות אחרות. חמש דקות לפני הירידה להפסקת המחצית אלנור אלייב הצליח לאזן את התוצאה ולהחזיר את יבנה למשחק.

אלנור אלייב חוגג את שער השוויון במשחק (צילום: יגאל צריקר)

שמעון אלקבץ מוביל את קבוצתו למהפך וניצחון חשוב (צילום: יגאל צריקר)

הקבוצות עלו למחצית השנייה כשהן בתיקו 1-1 כאשר שתיהן חלמו על ניצחון, אבל אז הגיע רון בוגנים בדקה ה-77 כבש את השני לבית״ר יבנה וקבע מהפך מרשים 2-1 לבית״ר יבנה שלוקחת שלוש נקודות חשובות אחרי תקופה ארוכה ללא ניצון.

במחזור הבא הפועל ירוחם תצא למשחק חוץ באילת, בית״ר יבנה תארח את שגב שלום

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן