גמר ליגת א.י.פ.ל: אולסטאר חולון גברה על יהלומי קריית מלאכי 2-9

הגמר המרשים של ליגת איפל הבטיח רבות וגם קיים, כאשר בסופו במשחק מרשים במעמד צד אחד עם הרבה דרמה, אירועים וחגיגת שערים. אולסטאר חולון זכתה בגביע. בעמדת השידור לירן ביטון ותמיר ירדן, כאשר המשחק נערך באשקלון עם טקס מרגש בפתיחה לזכר הנופלים ולמען השבת החטופים ביניהם אברה מנגיסו

גמר ליגת א.י.פ.ל: אולסטאר חולון גברה על יהלומי קריית מלאכי 2-9

[adrotate group="4"]

ליגת איפל, היא ליגת קטרגל מסורתית של העדה האתיופית ליגה שמשלבת בין ספרטיביות, קהילתיות וערכים. כמו כן, הליגה פועלת על טהרת ההתנדבות והקהילתיות מכל שכבות הציבור. ליגת איפל נוסדה בשנת 2000 ופועלת מזה כ-24 שנים בה משחקות 28 קבוצות ומעל ל-480 שחקנים ומשלבת בין קבוצות בוגרים לשחקני צעירים אותם הם מטפחים.

כמו כן,הליגה שמה לה למטרה מרכזית להנציח את זכרם של גיבורי המסע, יהודי אתיופיה אשר נספו בדרכם לירושלים.

ביום שלישי האחרון, נערך משחק הגמר של הליגה לעונת 23/24 כאשר מחזיקת הגביע הקודמת ״אריות אשקלון״ נפרדה מהגביע. הגמר נערך בעיר אשקלון בין שתי הקבוצות שעשו דרך מדהימה בליגה והצליחו להעפיל לגמר יהלומי קריית מלאכי ואולסטאר חולון.

יו״ר הליגה דניאל טדנקה, עבד ימים כלילות על אירוע הגמר המרשים, כאשר בפתיחה לא שכחו את זכר הנופלים יחד עם קריאה להשבת החטופים ביניהם יוצא הקהילה האתיופית אברה מנגיסטו, שנמצא מעל ל-10 שנים בשבי החמאס. כמו כן, קפטן אריות אשקלון הביא את הגביע הנחשק. 

קהל רב הצביע ברגלים ומילא את היציע של מגרש הקטרגל באשקלון והאווירה הייתה מדהימה, בעמדת השידור לירן ביטון ותמיר ירדן שהעבירו את השידור לכל מי שלא יכול היה להגיע למשחק.

המפגש בין הקבוצות סיפק לנו הרבה דרמה, לא מעט מצבים ומבול שערים. מצד אחד יהלומי מלאכי הקבוצה האיכותית שהגיעה למשחק עם עומק ספסל ושחקני קטרגל איכותיים, קבוצה שקטפה לאורך השנים לא מעט תארים ונחשבת לאחת הקבוצות המרשימות בטורניר.

אפשר לומר שמלאכי הגיעה למשחק הזה כקבוצה המובהקת לזכייה, אבל מסתבר שלקטרגל יש תוכניות משלו, כי אז הגיע אולסטאר חולון עם קבוצה מצומצת שבאה במטרה לקחת גביע וגם הצליחה לעשות זאת בצורה מרשימה במעמד צד אחד, למרות שנתפסה כאנדרדוג.

השער הראשון הגיע מהצד של חולון אחרי הזדמנויות מצויינות כבר בדקות הראשונות, והשער הראשון במשחק הגיע דקה ה-11 מכדור חופשי של דסה, בדקה ה-17 ראינו את השני במשחק עליו אחראי אדמה חולון עם פתיחה נהדרת מצליחה לעלות ליתרון כפול ולהמם את מלאכי.

את השלישי כבש שוב דסה בדקה ה-29 על סף הירידה להפסקת המחצית ואם זה היה נדמה שזו תהיה תוצאת המחצית אז כל מי שצפה במשחק ראה את חולון כובשת עוד שני שערים בתוספת הזמן.

המחצית השנייה המשיכה להיות אטרקטיבית וחולון המשיכה באותה מגמה והצליחה לכבוש תשעה שערים, מלאכי הצליחה רק לצמק שני שערים שלא הספיקו לה מול החבורה האדירה של אולסטאר חולון שחגגה ניצחון אדיר וגם גביע.

כבשו לחולון: דסה עם רביעייה, אדמה עם צמד, וודג׳, וובו וגושה

כבשו למלאכי: ג'מבר ואובנך

תודה גדולה לאבי אלמה ומלקו וונדמגן ששפטו את הגמר בהתנדבות ולחברי ההנהלה, נתן אליהו ושמואל מולט

ומי שרוצה לעקוב אחרי הליגה שיחפש באפליקציה-eifl
בטיקטוק-eifl_league
פייסבוק-ליגת קט-רגל א.י.פ.ל

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

היה אירוע מקסים.
ברכות לחולון על הניצחון.

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן