בדרך לעלייה מנצחים את מכבי עירוני נתיבות

מ.כ ירושלים יכולה להתחיל לקרר את השמפניות, כי ביום שישי היא עשתה צעד חשוב בדרך לעלייה לליגה א׳, זאת אחרי שגברה במשחק מרשים שהתרכז למחצית השנייה על מכבי עירוני נתיבות 0-3. סהר יחזקאלי העלה את ירושלים ליתרון, מידן כהן הכפיל מהנקודה הלבנה וסאן טוריאל הצטרף לחגיגה

בדרך לעלייה מנצחים את מכבי עירוני נתיבות

[adrotate group="4"]

מ.כ ירושלים מוכיחה לנו העונה שיש לה אופי של עולה בכל פרמטר, היא הקבוצה שספגה הכי מעט בליגה 8 שערים בלבד, היא הקבוצה שכבשה הכי הרבה בליגה 53 שערים מרשימים והיא נמצאת במקום הראשון בטבלה בפער של 13 נקודות מהמקום השני מכבי עירוני נתיבות אותה היא ניצחה ביום שישי האחרון במשחק מרשים.

שתי הקבוצות ידעו שמצפה להן קרב לא פשוט, זכר למשחק הפלייאוף בעונה הקודמת בו נתיבות הדיחה את מ.כ ירושלים ומנעה ממנה להתמודד על עלייה דרך הפלייאוף. הפעם הסיפור היה אחר לגמרי, מ.כ ירושלים שיחקה פתוח והתקפי עמדה נכון על המגרש וגם באה על שכרה.

אחרי מחצית ראשונה נטולת שערים עם מעט מאוד מצבים, מ.כ ירושלים עלתה ליתרון מרשים משער של סהר יחזקאלי, לאחר מכן שופט המשחק ליאב כהן העניק פנדל לירושלמים, מידן כהן לא התבלבל וכבש מהנקודה הלבנה. מי שסגר עניין עם התוצאה הוא סאן טוריאל שעלה מהספסל והצטרף לחגיגה. מ.כ ירושלים הייתה יכולה לרשום יתרון גדולה יותר, ללא ארי צ׳צ׳יאשווילי שהציל את נתיבות משערים בטוחים.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן