קרדיט: דימונה חוזרת לנצח (צילום: יגאל צריקר)

עדין במירוץ: מ.ס דימונה גברה 0-2 על שמשון כפר קאסם

החבורה של שמעון ביטון וניר קלינגר, חזרה היום (שלישי) למסלול הניצחונות אחרי שגברה על שמשון כפר קאסם במשחק חוזר מהמחזור ה-20. כבשו לדימונה: דור מוסקוביץ ואליאור משלי. הפער מהמקום הראשון חמש נקודות

קרדיט: דימונה חוזרת לנצח (צילום: יגאל צריקר)

עדין במירוץ: מ.ס דימונה גברה 0-2 על שמשון כפר קאסם

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה אירחה היום (שלישי) את שמשון כפר קאסם, למשחק השלמה מהמחזור ה-20, משחק שהסתיים בניצחון 0-2 לדימונה, ניצחון שמשאיר את דימונה במירוץ העלייה.

כזכור, מ.ס דימונה ושמשון כפר קאסם כבר נפגשו, אבל המשחק הופסק במהלך המחצית השנייה לאחר ששופט המשחק נפצע ושבר את הרגל. המשחק נעצר כשהתוצאה הייתה תיקו 1-1 והוחלט לבצע משחק חוזר מההתחלה.

היום (שלישי) שתי הקבוצות נפגשו למשחק חוזר, שהסתיים בניצחון של דימונה. הקבוצה המקומית שלטה מהפתיחה והפגינה על כר הדשא עליונות ויכולת טובה יותר מכפר קאסם. אחרי מחצית נטולת שערים הגיע בדקה ה-63 דור מוסקוביץ העלה את מ.ס דימונה ליתרון ואליאור משלי הצטרף לחגיגה בדקה התשעים עם שער נוסף.

זהו ניצחון חשוב למ.ס דימונה שבמחזור האחרון עשתה תיקו 1-1 עם האדומים אשדוד מה שגרם לכפר שלם לפתוח פער גדול יותר בצמרת. כעת הפער מהמקום הראשון הוא חמש נקודות , מה שמשאיר את דימונה עם הראש מעל המים. במחזור הבא דימונה תצא למשחק חוץ מול הפועל מרמורק.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן