קריית מלאכי חמישה מחזורים ללא ניצחון, האוהדים קראו לדניאל טולמסוב להתפטר

בקבוצת הכדורגל קריית מלאכי משנכנס אדר לא תמיד מרבים בשמחה, מאחר והקבוצה נמצאת בתקופה רעה ולא מצליחה לצאת ממנה. היום (שישי) היא הובסה במגרשה הביתי ע״י הפועל הרצליה, ספגה ארבעה שערים ורשמה הפסד חמישי ברציפות וארבעה מחזורים ללא שער זכות. האוהדים לא מרוצים מהמצב וקראו למאמן להתפטר

קריית מלאכי חמישה מחזורים ללא ניצחון, האוהדים קראו לדניאל טולמסוב להתפטר

[adrotate group="4"]

בתחילת העונה הנוכחית ואחרי העלייה המרשימה של מכבי קריית מלאכי, הקבוצה פתחה את העונה בקול תרועה רמה עם הרבה יומרות להתברג בצמרת ואף היו חלומות על עלייה נוספת, אבל במחזורים האחרונים מכבי קריית מלאכי מציגה כישלון גדול, עם חמישה מחזורים ללא ניצחון ובעיקר יכולת ירודה ורק למזלה יש קבוצות הרבה יותר גרועות ממנה בליגה.

בתחילת העונה כשקריית מלאכי עוד הייתה בתהליך של בנייה, הקבוצה עשתה את כל הטעויות האפשרויות, טעויות שככל הנראה היא משלמת עליהן ביוקר כעת. אחת מהן, היא להביא מאמן חסר ניסיון בדמותו של דניאל טולמסוב שמעולם לא אימן קבוצת בוגרים, טולמסוב קיבל את המושכות אחרי שהחליטו להיפרד מיואל סויסה מי שהעלה את הקבוצה ליגה, הסיבה לפרידה חוסר ניסיון, אך נראה שטולמסוב רחוק מלספק את הסחורה.

והנה, אנחנו בישורת האחרונה של הליגה וכל מה שאנחנו רואים ממכבי קריית מלאכי זו קבוצה אנמית, לא מחוברת עם יכולת ירודה ובעיקר חוסר יציבות. נראה שסוללת השחקנים שהחתימו העונה לא מזכירים ולו במעט את מה שהיה פה בעונה הקודמת, כשבחדר הלבשה היו שחקנים שבאמת מחוברים למועדון.

היום (שישי) מכבי קריית מלאכי ספגה תבוסה מבישה מול הפועל הרצליה, ועל כר הדשא היה נדמה שמלאכי התחפשה לקבוצה כדורגל לכבוד חג הפורים, כי מבחינת יכולת היא הייתה רחוקה מכך.תוך עשר דקות בלבד הקבוצה ספגה שלושה שערים מבישים, טולמסוב עלה אל כר הדשא במערך הגנתי רק כדי לא לספוג ולבסוף ספג ארבעה שערים ותבוסה כואבת.

השער הראשון במשחק הגיע כבר בדקה השלישית שער של רוסלן קוזניצוב בוולה אדיר מהאוויר שלא השאיר סיכוי לשוערה של מלאכי, חמש דקות לאחר מכן קוזניצוב הכפיל וסגר צמד.  שתי דקות לאחר מכן כהשעון מצביע על הדקה העשירית, הרצליה כבשה את השלישי עליו אחראי אדיר רוטשטיין, התוצאה נשמרה עד סוף המחצית הראשונה.

הקהל הכתום לא נשאר חייב ובצדק, האוהדים מילאו את היציע במטרה לתמוך בקבוצתם אבל זכו למפח נפש ולאכזבה גדולה ולא חסכו בביקורת. בזמן הירידה למחצית האוהדים צעקו אל עבר טולמסוב ״תתפטר״ והירידה של השחקנים והמאמן אל חדר ההלבשה הייתה מלווה בשריקות בוז.

במחצית השנייה אביאל בן חמו כבש את הרביעי מהנקודה הלבנה עבור הפועל הרצליה, שסגרה עניין עם ניצחון מרשים על מכבי קריית מלאכי המובסת.

הפועל הרצליה רושמת ניצחון גדול במשחק מצוין בו היא התאוששה מהתבוסה למ.ס דימונה במחזור הקודם, על כר הדשא הפועל הרצליה הציגה יכולת מצוינת, הפגינה עליונות ושטפה את המגרש עם שלושה שערים תוך עשר דקות בלבד כשהיא משחקת כדורגל מרגל לרגל דרך האגפים. מי שהצטיין על המגרש הוא אדיר רוטשטיין שמנהל את האמצע. כמו כן מגיעה מילה טובה לצוות השיפוט בראשותו של דניאל וזין השופט, שניהל משחק לא פשוט עם הרבה לחץ מהיציעים בצורה טובה.

החבורה של דניאל טולמסוב סופגת תבוסה מבישה במגרשה הביתי אל מול הקהל התומך שלה, זהו ההפסד החמישי ברציפות של הקבוצה ומעבר לכך היא ארבעה משחקים ללא שערי זכות כלל. הגיע הזמן שמישהו יתעורר בקריית מלאכי, כדי שהקבוצה לא תמצא את עצמה במאבקי תחתית לא פשוטים מול קבוצות הרבה יותר מנוסות ממנה בליגה.

 

Subscribe
Notify of
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

מאיר אפללו האיש והאגדה מנתח את המשחק בצורה מדהימה , אוהב שראל חלפון

אלוףף ומדוייק

מאיר אפללו ,איש שנושם וחי כדורגל כל חייו ובמיוחד את קרית מלאכי , צודק בכל מילה שנכתבה בכתבה.

חבל מאוד ,אבל זה מה שהרוב צפו,צריך שינויי במיידית על מנת שנוכל להציל את הקבוצה מירידת ליגה,עד שעלינו ליגה לקח 10 שנים ,קבלת החלטות גרועה בגלל חוסר ניסיון מקצועי בתחילת השנה בבניית סגל הקבוצה ומערך המועדון,לא קיים באף מועדון בעולם שקבוצה עולה ליגה והסגל והמאמן לא ממשיכים לעונה נוספת ,מקווה מאוד שנלמד מהטעויות ונציל תקבוצה מירידה ונתקן לעונה הבאה,וכמה שיותר מהר,הכתום עולה ,יאלה מלאכי

אלוף, סיקור של ליגת העל יאללה תתקדם הלאה קטן עלייך הליגות הנמוכות 🧡🙏

5
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן