אלופים בדיבורים: טירה רושמת הפסד שני ברציפות

הקבוצה שנבנתה במטרה לעלות ליגה הולכת ומתרחקת מהחלום, כשהיא רושמת היום (שישי) הפסד שני ברציפות הפעם למכבי אתא ביאליק בחוץ, והיא סוגרת מחזור רביעי ללא ניצחון ושני משחקים ללא שער זכות

אלופים בדיבורים: טירה רושמת הפסד שני ברציפות

[adrotate group="4"]

בכל עונה מחדש מ.ס טירה נבנת במטרה לעלות ליגה, תקציבים גדולים משוקעים בקבוצה, היא מחתימה שחקנים בכירים ומגיעה לליגה עם הרבה יומרות, אך נראה שבטירה דיבורים לחוד ומעשים לחוד. כי תוך כדי תנועה ובמבחן התוצאה היא בקושי מצליחה לגרד את הפלייאוף ויעידו על כך העונות האחרונות.

גם העונה האיש החזק של הקבוצה עבד טיטי, בנה קבוצה במטרה לעלות ליגה, ולרגעים מסויימים זה היה נראה מבטיח ואף היה נראה שהכל מתחבר לקבוצה. אך שוב טירה חווה תקופה פחות טובה במאני טיים, כאשר במחזורים האחרונים הקבוצה מתקשה לקחת נקודות ונראה כי הקהל של טירה עלול גם העונה להתאכזב.

היום (שישי) החבורה של חיים סירוטקין יצאה לשחק חוץ מול מכבי אתא בילאיק,ורצתה להתאושש מההפסד במחזור הקודם להפועל מגדל העמק, אך שער אחד של דוד דאודי בדקה ה-65 הכריע את המשחק וטירה רושמת הפסד מאכזב.

זהו ההפסד השני ברציפות של טירה, כאשר בשני המחזורים האחרונים בהם הקבוצה הפסידה היא לא כבשה שער זכות כלל. בנוסף בכל ארבעת המחזורים האחרונים הקבוצה לא הצליחה לרשום ניצחון ולקחה שתי נקודות בלבד, ככה לא נראת קבוצה שרוצה לעלות ליגה וכל תוצאה מלבד עלייה העונה יחשב ככישלון עבור טירה.

נכון לעכשיו, טירה נמצאת במקום השלישי בטבלה עם 36 נקודות, כאשר הפועל רעננה כבר פתחה ממנה פער מרשים של 10 נקודות, פער שיהיה קשה מאוד לצמצמם בעיקר מבחינת יכולת. במקום השני נמצאת מ.ס קריית ים שגם רוצה להיות פקטור משמעותי במאבק העלייה, הפער בינה לבינה טירה הוא נקודה אחת בלבד.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן