קרדיט: כובשי השערים לעירוני אשדוד (צילום: יח״צ)

הדרבי נבצע בצהוב: עירוני אשדוד גברה 1-2 על האדומים אשדוד

הדרבי החגיגי של ליגה א׳ בין שתי הקבוצות שמייצגות את העיר אשדוד,שוחק היום (שישי) ובסיומו ניצחון לקבוצה הצהובה. זהו ניצחון שני ברציפות מאז חזרתו של אורי קרגולה לקווים. כבשו לעירוני הראל בן אבי ויאן בנבניסטי, נתנאל פרץ הצליח לאזן זמנית עבור האדומים

קרדיט: כובשי השערים לעירוני אשדוד (צילום: יח״צ)

הדרבי נבצע בצהוב: עירוני אשדוד גברה 1-2 על האדומים אשדוד

[adrotate group="4"]

הדרבי האשדודי הוא יום חג לרחוב הספורטיבי באשדוד ולאוהדי שתי הקבוצות שמשחקות בליגה א׳ דרום, עירוני אשדוד והפועל אדומים אשדוד. שתי הקבוצות עברו לאחרונה שינוי על הקווים, כאשר לפני מס׳ מחזורים ויקטור גניש מונה למאמן האדומים אשדוד במקום דוד רביבו, ואורי קרגולה שב לקדנציה נוספת בעירוני אשדוד לפני שני מחזורים במקום ברוך דגו, זאת אחרי שהצליח להוביל את הקבוצה להישארות בעונה הקודמת.

כזכור, בסיבוב הקודם בתחילת העונה שתי הקבוצות נפגשו וידה של האדומים אשדוד הייתה על העליונה, אבל היום (שישי) במסגרת המחזור ה-19 בסיבוב השני הדרבי נבצע בצהוב.

על כר הדשא קיבלנו משחק אטרקטיבי בין שתי קבוצות שנמצאות במגמה טובה וגם דרמה. השער הראשון במשחק הגיע בזכות הראל בן ארי מהנקודה הלבנה בדקה ה-28, בן ארי כבש אחרי פנדל חוזר, האדומים הצליחו לאזן זמנית ויאן בנבניסטי קבע את תוצאת המשחק, כאשר בסיום 2-1 לקבוצה הצהובה מאשדוד ומעבר לניצחון היוקרתי, אשדוד רושמת ניצחון שני ברציפות עם המאמן אורי קרגולה.

נכון לעכשיו, עירוני אשדוד נמצאת במקום ה-11 בטבלה עם 22 נקודות בקופה ויש לאורי קרגולה עוד הרבה עבודה כדי להשאיר את הקבוצה בליגה, כשהיא נמצאת חמש נקודות מהקו האדום. האדומים אשדוד ינסו להתאושש במחזור הבא מול מכבי שעריים.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן