ברוכה הבאה לפלייאוף: הפועל ירוחם גברה על בני אשדוד 1-2

החבורה של צחי בן ישי, אירחה היום (שישי) את בני אשדוד במסגרת המחזור ה-14, כאשר בסיום ירוחם קטפה שלוש נקודות חשובות והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. מתן אפריאט ובן אבידן כבשו עבור ירוחם בהפרש של שלוש דקות, דיב פינטו הצליח רק לצמק

ברוכה הבאה לפלייאוף: הפועל ירוחם גברה על בני אשדוד 1-2

[adrotate group="4"]

הפועל ירוחם עברה לא מעט טלטלות כזכור העונה, כאשר עוד בתחילתה עתידו של המועדון היה בסימן שאלה וירוחם הייתה קרובה להפסקת פעילות עקב בעיות תקציביות. היום (שישי) הקבוצה מהדרום רשמה ניצחון מרשים 1-2 על בני אשדוד.

כזכור, מעבר לבעיות תקציביות, את העונה הנוכחית ירוחם פתחה בצורה מדשדשת ולא היה ברור איך הקבוצה תראה מבחינת יכולת, אך מאז החזרה מפגרת המלחמה ירוחם הצליחה לעשות דרך ולהשתפר ממחזור ממחזור, כאשר מחזור אחד לפני סיום הסיבוב הראשון, החבורה של צחי בן ישי סופרת 17 נקודות שהקנו לה את הכרטיס למשחקי הפלייאוף העליון.

ירוחם, ידועה קבוצה שקשה לקחת ממנה נקודות במגרשה הביתי, וכך גם היום הקבוצה הצליחה לקחת שלוש נקודות חשובות. החבורה של צחי בן ישי הגיעה נחושה לנצח במשחק מול בני אשדוד,כאשר לפני המשחק ירוחם הייתה ממוקמת במקום השמיני בטבלה עם 16 נקודות ואשדוד מעליה במקום השביעי עם 17 נקודות.

המחצית הראשונה הייתה צמודה ושתי הקבוצות לא השכילו לכבוש שערים וירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס. במחצית השנייה מי שמצאה את השער היא ירוחם ובהפרש של שלוש דקות כבש שני שערים עליהם אחראיהם מתן אפריאט (53) ובן אבידן (56), בני אשדוד הצליחה לצמק חמש דקות לסיום התשעים בזכות שער של דיב פינטו, אבל זה לא הפסיק לאשדוד מול ירוחם.

בעונה לא פשוטה ולא בתקציב גדול, ירוחם מצליחה להבטיח את מקומה בבפלייאוף העליון תחת ידו המאמנת של צחי בן ישי. סוד הקסם של החבורה מהדרום הוא חומר מקומי, שחקנים צעירים שמקבלים במה ושלד שרץ כמה שנים ברציפות לצד שינויים וחיזוקים. בשבוע הבא הפועל ירוחם תפגוש את גדרה למשחק שינעל את הסיבוב הראשון בליגה ב׳ דרום ב׳.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן