ניצחון של אופי: הפועל כפר שלם גברה 2-3 על קריית מלאכי

שני מהפכים, חמישה שערים וניצחון אחד דרמטי היה לנו אתמול במפגש בין הפעול כפר שלם לקריית מלאכי באחד מהמשחקים המסקרנים של המחזור. עד לתוספת הזמן זה היה נראה ששתי הקבוצות בדרך לתיקו אבל שער של תמיר חיימוביץ הכריע את המשחק וכפר שלם שומרת על מקומה בצמרת. במהלך המשחק נערך עימות בין אוהדי הקבוצה

ניצחון של אופי: הפועל כפר שלם גברה 2-3 על קריית מלאכי

[adrotate group="4"]

שתי הכתומות של ליגה א׳ נפגשו אתמול (שני) במסגרת המחזור ה-18 בליגה א׳ דרום, כאשר הפועל כפר שלם הגיעה אחרי ניצחון מרשים במשחק העונה על מ.ס דימונה. החבורה של נועם שוהם רצתה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי שלושה ניצחונות מרשימים.

על כר הדשא קיבלנו משחק רווי שערים כאשר כבר בדקה השנייה מולאט גברה העלה את כפר שלם ליתרון, קריית מלאכי חיפשה את השוויון וגם מצאה אותו ארבע דקות לאחר מכן משער של גל אסולין שסגר צמד וקבע מהפך מרשים עד לדקה ה-40.

המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 2-2 כי על סף הירידה למחצית שופט המשחק העניק פנדל לטל איילה, שדייק מהנקודה הלבנה כאשר בשריקה להפסקת המחצית נערך עימות בין אוהדי הקבוצות והמשחק נעצר לכרבע שעה.

עד לדקה התשעים היה נראה ששתי הקבוצות בדרך לחלוקת נקודות מאכזבת, אבל עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע תמיר חיימוביץ׳ שהחזיר את ההיתרון לכפר שלם וקבע את תוצאת המשחק.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן