קרדיט: דימונה חוזרת לנצח (צילום: יגאל צריקר)

חזרה לנצח: מ.ס דימונה גברה על הפועל לוד 0-3

המחזור ה-18 בליגה א׳ דרום הפגיש בין מ.ס דימונה להפועל לוד, החבורה של שמעון ביטון קטעה רצף של שני הפסדים רצופים ושבה למסלול הניצחונות. כבשו לדימונה דור מוסקוביץ׳, אליאור משלי וחי בוזגלו

קרדיט: דימונה חוזרת לנצח (צילום: יגאל צריקר)

חזרה לנצח: מ.ס דימונה גברה על הפועל לוד 0-3

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה הקבוצה שנבנתה במטרה לעלות ליגה נמצאת בתקופה מדשדשת, בארבעת המחזורים האחרונים היא רשמה שלושה הפסדים ובמועדון הבינו שככה לא עולים ליגה. למפגש מול הפועל לוד דימונה הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים למכבי שעריים ולהפועל כפר שלם וידעה שהיא חייבת לחזור למסלול הניצחונות, כאשר לוד נחשבת לקבוצה שהיא מוקש, ורק לפני שני מחזורים היא ניצחה את כפר שלם שניצחה את דימונה.

המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד דימונה הציגה יכולת לא טובה במשחק, ושחקני לוד עשו הכל כדי למנוע מדימונה לעלות ליתרון והקשו עליהם כאשר המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס.

בחלק השני דימונה עלתה אחרת ושחקני הקבוצה הבינו שהם חייבים לקחת נקודות. בדקה ה-47 דור מוסקוביץ׳ העלה את מ.ס דימונה ליתרון 0-1, כאשר דימונה כבשה עוד שני שערים עד לסיום עליהם היו אחראים אליאור משלי וחי בוזגלו, הפועל לוד לא מצאה את השער ולא השכילה לכבוש.

מ.ס דימונה חוזרת למסלול הניצחונות במשחק שהוא במומנטום קריטי עבורה והיא קוטעת רצף של שני הפסדים רצופים. ביום שישי היא תארח את העולה קריית מלאכי שרשמה אמש הפסד להפועל כפר שלם ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן