קרדיט: החבורה של נועם שוהם חוגגת באיצטדיון בדימונה (צילום: יגאל צריקר)

בדרך ללאומית: כפר שלם עשתה מהפך 1-2 על מ.ס דימונה

מ.ס דימונה שנבנתה במטרה לעלות ליגה, הובילה במשחק העונה על כפר שלם משער של גיל חדד. אך לבסוף רשמה הפסד מאכזב במגרשה הביתי, זאת אחרי מהפך אדיר של הכפר בזכות חילוף מנצח של נועם שוהם בדמותו של עידו אקסברד. כפר שלם עלתה למקום הראשון בפער של שלוש נקודות מדימונה

קרדיט: החבורה של נועם שוהם חוגגת באיצטדיון בדימונה (צילום: יגאל צריקר)

בדרך ללאומית: כפר שלם עשתה מהפך 1-2 על מ.ס דימונה

[adrotate group="4"]

רגע לפני הבחירות המוניציפליות, מ.ס דימונה הקבוצה שנתמכת ע״י ראש העיר בני ביטון שחולם לעלות אותה לליגה הלאומית, ספגה הפסד במאני טיים במשחק העונה מול הפועל כפר שלם שמתמודדת מולה על עלייה לליגה הלאומית.

מ.ס דימונה נבנתה בתקציב הגדול ביותר בליגה, והחתימה סוללה של שחקנים כמו בשנים קודמות על מנת לרשום עלייה, אך במחזורים האחרונים הקבוצה מדשדשת, כאשר בארבעת המחזורים האחרונים החבורה של ניר קלינגר ושמעון ביטון רשמה שלושה הפסדים וניצחון אחד.

המפגש של דימונה עם כפר שלם הוא ללא ספק משחק המחזור. עבור שתי הקבוצות שמתמודדות על עלייה וצמודות בטבלה זהו משחק קריטי והן התכוננו אחת לשנייה היטב. דימונה הגיעה במומנטום לא טוב אחרי הפסד לשעריים, כך גם כפר שלם שרצתה להתאושש מההפסד להפועל לוד.

הקהל שהגיע למשחק העונה בדימונה (צילום: יגאל צריקר)

המשחק נפתח בצורה טובה דווקא מצד המקומיים שרצו להשאיר את הנקודות בבית, וגם הצליחו לעלות ליתרון מהיר משער של גיל חדד כבר בדקה ה-5 למשחק, חדד כבש את שערו התשיעי העונה בכל המסגרות.

גיל חדד מעלה את מ.ס דימונה ליתרון מהיר (צילום: יגאל צריקר)

כפר שלם לא הלכה אחורה כתוצאה מהשער המהיר והוא דווקא גרם לה להתעורר ולהיכנס יותר למשחק. החבורה של נועם שוהם הניעה כדור וחיפשה את השיוויון, היא גם מצאה אותו בדקה ה-30 בזכות עומר בוארון, שיקבל כדור מעומר שירזי והצליח לעבור את הבלמים אבי מלכה ופיראס עוואד. נבון לא הצליח להשתלט על הכדור והשער נכנס פנימה.

גל נבון מנסה לקחת את הכדור (צילום: יגאל צריקר)

עומר בוארון מצליח לכבוש אחרי שעבר את הגנת דימונה (צילום: יגאל צריקר)

חגיגות השוויון של הפועל כפר שלם (צילום: יגאל צריקר)

בני ביטון ראש עיריית דימונה לא עומד בלחץ (צילום: יגאל צריקר)

שמעון ביטון לא רגוע על הקווים (צילום: יגאל צריקר)

ככל שחלפו הדקות זה היה נראה כמו תיקו טיפוסי בין שתי קבוצות חזקות ששואפות לעלייה, אבל אז נועם שוהם שלף את האס של הכפר עידו אקסברד, שחתם לאחרונה בקבוצה ושדרג אותה משמעותית. אקסברד כבר הוכיח שהוא שחקן שובר שוויון ושחקן של מאני טיים וכך היה מול דימונה.

שתי דקות בלבד הספיקו לחלוץ להיות על הדשא כדי לכבוש שער נוסף, לקבוע מהפך וגם את תוצאת המשחק וכל זה בדקה ה-82. מ.ס דימונה לא הצליחה להשוות וספגה הפסד שני ברציפות, השלישי מתוך ארבעת המשחקים האחרונים.

עידו אקסברד החילוף המנצח של נועם שוהם (צילום: יגאל צריקר)

אקסברד מביא ניצחון לכפר, האם יעלה אותם ליגה? (צילום: יגאל צריקר)

לסיכום: אם זה נראה למישהו כמו דז׳ה וו מעונות קודמות, אז כנראה הוא מרגיש ככה בצדק. בכל עונה מחדש דימונה בונה על הנייר את הקבוצה החזקה בליגה ומפשלת במאני טיים, כאשר היא רושמת שלושה הפסדים בארבעה משחקים. המאמן שמעון ביטון ספג ביקורת על ניהול המשחק שלו מאוהדי דימונה, כאשר כעת היא נמצאת במקום השני עם 31 נקודות, כפר שלם מעליה בפער של 3 נקודות ונושפות בעורפה מודיעין ושמשון ת״א שלהן 30 נקודות. 

מנגד, החבורה של נועם שוהם שיודעת להתמודד עם מעמדים של משחק עונה ונחשבת לקבוצה מנוסה בליגה, הצליחה להתאושש מההפסד המאכזב להפועל לוד והצליחה לחזור לראשות הטבלה. ניהול משחק נהדר של נועם שוהם וגם חילופים מנצחים ביניהם אקסברד שהביא לו נקודות יוקרתיות.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן