קרדיט: מוסא בן חיים מחזיר את חולון למסלול הניצחונות (צילום: באדיבות המועדון)

מוסא בן חיים: ״אני שמח שהכדורים נכנסו היום, צניעות והמשכיות זאת הדרך בליגה״

אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון ירמיהו חולון שבה למסלול הניצחונות, על חשבונה של הפועל מרמורק המפורקת שממשיכה להתרסק בתחתית הטבלה. כבשו לחולון: מאור אסור, חמאדה אגברייה ובן רוזליו. מאמן הקבוצה מוסא בן חיים הוסיף ואמר: ״משחק טוב שלנו נגד קבוצה טובה״

קרדיט: מוסא בן חיים מחזיר את חולון למסלול הניצחונות (צילום: באדיבות המועדון)

מוסא בן חיים: ״אני שמח שהכדורים נכנסו היום, צניעות והמשכיות זאת הדרך בליגה״

[adrotate group="4"]

מפתיחת העונה ירמיהו חולון ללא ספק הייתה הפתעת הליגה. בשקט ובצניעות ולא בתקציב גדול היא הצליחה לעשות דרך מרשימה בליגה, והפכה לאת הקבוצות האטרקטיביות ביותר וכל זאת בהובלת המאמן מוסא בן חיים על הקווים, כשעל הקבוצה מנצח ליאור שולמן יו״ר המועדון.

אחרי הפתיחה הטובה ועם סיום הסיבוב הראשון בליגה א׳ דרום. במחזורים האחרונים הקבוצה חווה ירידה ביכולת ורשמה רצף מאכזב של שלושה משחקים ללא ניצחון וללא שער זכות. היום (שישי) במפגש מול הפועל מרמורק מתחתית טבלת הליגה חולון שבה למסלול הניצחונות והצליחה לקחת שלוש נקודות חשובות והרבה אוויר לנשימה להמשך הדרך.

״משחק טוב שלנו נגד קבוצה טובה״ אמר מוסא בן חיים מאמנה של חולון והוסיף: ״יצרנו הרבה מצבים שמח שהכדורים היום נכנסו אחרי שני משחקים שלא כבשנו. אני שמח שהכדורים נכנסו היום צניעות והמשכיות זאת הדרך בליגה הקשה הזאת שבת שלום ובשורות טובות לעם ישראל״

בחולון מעידים כי שיחקו מול קבוצה טובה למרות המיקום של מרמורק בטבלה, ועדין המשחק היה ברובו במעמד צד אחד מאר ומרמורק התקשתה מול האיכות של חולון שגם הצליחה לכבוש שלושה שערים. מאור אסור היה זה שהעלה את חולון ליתרון לפני הירידה להפסקת המחצית, חמאדה אגבריה הוסיף שער נוסף בדקה ה-65 ובן רוזוליו הצטרף לחגיגה וקבע את תוצאת המשחק.

חולון נמצאת נכון לעכשיו במקום החמישי בטבלה עם 26 נקודות בקופה, כאשר במחזור הבא היא תצא למשחק חוץ מול בקעת הירדן, הפועל מרמורק תנסה לרשום ניצחון במשחק קשה מול מכבי יבנה.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן