חזרה לנצח: הפועל כפר שלם ניצחה 0-1 את עירוני מודיעין

אחרי שני מחזורים ללא ניצחון, הפועל כפר שלם חזרה למסלול הניצחונות וגברה היום (שישי) על עירוני מודיעין משער של טל איילה מהנקודה הלבנה. הכתומים נותרו בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של מולאט גברה, אך מודיעין לא הצליחה לנצל את ההיתרון המספרי

חזרה לנצח: הפועל כפר שלם ניצחה 0-1 את עירוני מודיעין

[adrotate group="4"]

החבורה של נועם שוהם חזרה למסלול הניצחונות היום (שישי) מול עירוני מודיעין בזכות שער של טל איילה בפנדל, זאת אחרי שהקבוצה לא הצליחה לנצח בשני המשחקים האחרונים ורשמה תיקו במחזור האחרון מול נורדיה והפסד למכבי יבנה במחזור לפניו.

הפועל כפר שלם ידעה שמצפה לה משחק לא פשוט מול אחת הקבוצות הטובות בליגה שנמצאת במומנטום נהדר של שלושה ניצחונות רצופים.

המשחק נפתח בקצב נהדר, עירוני מודיעין הניעה כדור ומנגד הפועל כפר שלם חיפשה לעלות ליתרון מהיר שהגיע בדקה ה-19 משער של טל איילה מהנקודה הלבנה, זאת אחרי שמולאט גברה הוכשל ברחבה ושופט המשחק העניק פנדל לכתומים. איילה דייק את הפנדל פנימה וקבע 0-1.

בדקה ה-33 החבורה של נועם שוהם נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של מולאט גברה, אבל הכתומים הצליחו לשמור על ההיתרון עד סיום המשחק. מודיעין מצידה לא הצליחה לנצל את ההיתרון המספרי על כר הדשא, זאת למרות שהיא הייתה מסוכנת הגיעה למצבים וניסתה ללחוץ כמה שיותר את הכפר.

זהו ניצחון חשוב עבור הקבוצה הכתומה שנשאר נכון לעכשיו חזק במאבקי העלייה, בעיקר אחרי הניצחון של דימונה על בית״ר נורדיה. נכון לעכשיו, הפועל כפר שלם נמצאת במקום השני ובינה לבין מ.ס דימונה מהמקום הראשון מפרידות 3 נקודות בלבד.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן