קרדיט: מ.ס טירה עם ניצחון נהדר (צילום: מתוך השידור הישירשל ערוץ הספורט)

בדרך ללאומית: מ.ס טירה גברה 0-2 על באקה אל גרבייה

מ.ס טירה ממשיכה להיצמד להפועל רעננה,עם ניצחון שלישי ברציפות והפעם על באקה על גרבייה במשחק נהדר משני שערים שנכבשו תוך 7 דקות עליהם אחראים גונן עידו ופיראס גנאים

קרדיט: מ.ס טירה עם ניצחון נהדר (צילום: מתוך השידור הישירשל ערוץ הספורט)

בדרך ללאומית: מ.ס טירה גברה 0-2 על באקה אל גרבייה

[adrotate group="4"]

החבורה של חיים סירוטקין נמצאת בפורמה נהדרת, והיום (שישי) היא אירחה את הפועל באקה אל גרבייה למפגש מסקרן שבסופו הצליחה לקחת 3 נקודות חשובות, כאשר היא ממשיכה להיצמד להפועל רעננה מצמרת טבלת ליגה א׳ צפון כשבין הקבוצות מפרידה נקודה את בלבד, כשרעננה טרם שיחקה את המחזור ה-13 עקב דחייה של המשחק.

שתי הקבוצות הגיע למשחק במטרה לקחת נקודות, והאורחת מבאקה הציגה משחק עיקש מאוד והקשתה על טירה לאורך כל היריבות. כאשר המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס ללא שערים.

השער הראשון במשחק הגיע רק בדקה ה-70, טירה הייתה מסוכנת והגיעה לכמה מצבים ליד השער של באקה, ואחרי הרחקה לא טובה של האורחת עידו גונן השתלט על הכדור בתוך הרחבה ונעץ את הכדור בשער. שבע דקות לאחר מכן פיראס גנאים קבע את תוצאת המשחק.

טירה ממשיכה את המומנטום המצוין מהמחזורים האחרונים ולוקחת 3 נקודות חשובות מאוד. היא תנסה להמשיך את המומנטום החיובי במחזור הבא מול כפר כנא, באקה תנסה את מזלה מול אתא ביאליק

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן