קרדיט: ילדי קבוצת בסד שדרות עם השלט לזכרו של קובי (צילום: ליז ונועם אביטן)

משחק מחווה לזכרו של קובי פריינטה ז״ל נערך בין ילדי בסד שדרות לטרום א׳ הפועל פ״ת

קובי פריינטה ז״ל, נרצח במתקפת הטרור ב7/10, לאחר שיצא לריצה ממנה לא חזר לעולם. ביום ראשון האחרון נערך משחק כדורגל מרגש לזכרו בין ילדי בסד שדרות לילדי הפועל פתח תקווה בנוכחות בני משפחתו ובנו איתמר שמשחק אף הוא בקבוצה. מהפועל פ״ת נמסר: "שמחנו מאוד לקחת חלק ביוזמה הנפלאה הזו״

קרדיט: ילדי קבוצת בסד שדרות עם השלט לזכרו של קובי (צילום: ליז ונועם אביטן)

משחק מחווה לזכרו של קובי פריינטה ז״ל נערך בין ילדי בסד שדרות לטרום א׳ הפועל פ״ת

[adrotate group="4"]

למשחק מחווה בין ילדי "בסד שדרות" לילדי הפועל פ"ת (טרום-א), שהתקיים ביום ראשון האחרון  לזכרו של קובי פריינטה ז"ל, הגיעו ילדי בסד שדרות מכל רחבי הארץ למפגש המרגש, זאת לאחר ששלושה וחצי חודשים שלא התאמנו יחד ולא ראו אחד את השני לאור המצב.

הילדים קיבלו מדים חדשים הודות לסיוע מצד ראש עיריית שדרות מר אלון דוידי, אופיר אסולין ובחסות "גל יסמין". כאשר למשחק הגיעו גם משפחתו של קובי ז״ל, סיון אלמנתו, ילדיו, אחיו יוסי, אחותו ואבא של קובי.מי שלקח חלק פעיל במשחק הוא בנו איתמר שמשחק בקבוצה משדרות.

לפני המשחק הילדים אחזו בשלט שעיצבה "מערכת דין וחשבון" בהוקרה למשפחה באדיבותם של דודו ג'רבי ודרור בן חמו.

ילד הקבוצות ומשפחתו של קובי עם השלט בפתיחת המשחק (צילום: ליז ונועם אביטן)

את המשחק בסד שדרות פתחה ברגל ימין משער של אברהם פרידמן, והחזיקה בתוצאה עד סוף השליש הראשון. לשליש השני קבוצת הילדים של הפועל פ״ת נכנסה בסערה והפכה את התוצאה ל5-1 והחזיקה בתוצאה עד סופו.

כשנדמה היה שהמשחק גמור. מי שהאמין יותר מכולם באפשרות לחזור למשחק מבחינת שדרות היה בעיקר איתמר פריינטה הבן של קובי, שאמר לחברים בספסל שבשליש האחרון נשווה את התוצאה וכך היה.

ילדי בסד שדרות בפתיחת המשחק (צילום: ליז ונועם אביטן)

הילדים של בסד שדרות לחצו מתחילת השליש האחרון ובכמה דקות הצליחו השדרותיים לחזור למשחק עם 4 שערים מהירים כאשר איתמר פריינטה כובש שלישיה ברצף.

שני בישולים לאיתמר הגיעו מרגליו של אריאל אביטן, שמאז שפונה לקיבוץ בארות הוא מתאמן עם הקבוצה המארחת מפתח תקוה וגם עבורו היה זה משחק מיוחד לשחק מול הקבוצה שמתאמן איתה בשלושת החודשים האחרונים.

לאחר השיווין ה"מלאבסים" התאוששו וחזרו להוביל שוב 6:5, השדרותיים לא נבהלו והשיבו בשיון נוסף 6:6 בעוד שבדקות האחרונות הכחולים מפתח תקוה עלו ליתרון נוסף 7:6 לא נשברו הילדים משדרות ושוב כבשו את שער השיון והאחרון שחתם את תוצאת המשחק המדהים והמרגש הזה בתוצאה 7:7

איתמר פריינטה מככב על הדשא במשחק לזכרו של אביו קובי פריינטה ז״ל (צילום: ליז ונועם אביטן)

כך או כך האווירה הייתה מדהימה והאירוח של הצוות, ההורים, הילדים של פתח-תקווה היה בלתי רגיל עם המון אהבה ואווירה ספורטיבית ומחממת את הלב.

את היוזמה למשחק הזה הגו דרור בן חמו אבא של נועם ועידו שמשחקים בקבוצה, יחד עם רפאל בובליל המאמן המדהים שניצח על ה"להקה השחורה" משדרות.

מהפועל פתח תקוה נמסר: "שמחנו מאוד לקחת חלק ביוזמה הנפלאה הזו. אחד משחקני הקבוצה בשדרות התאמן עם המועדון מאז תחילת המלחמה, ושמחנו כעת לארח את הקבוצה אצלנו במתחם. היה משחק ספורטיבי ומהנה, עם מסר חשוב לילדים. ילדי שדרות מוזמנים אלינו תמיד".

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן