קרדיט: הפועל רעננה עם ניצחון חשוב על קריית ים (צילום: יגאל צריקר)

כל הדרך לליגה: הפועל רעננה רשמה מהפך מרשים על קריית ים

החבורה של אסי אלימלך נקלעה לפיגור מהיר מול קריית ים, אבל שער עצמי אומלל של שרון לוי ושער נוסף של בר שמש הביא לרעננה שלוש נקודות יוקרתיות כשהיא רושמת ניצחון שמיני ברציפות ופותחת פער של ארבע נקודות בצמרת כל הדרך לליגה הלאומית

קרדיט: הפועל רעננה עם ניצחון חשוב על קריית ים (צילום: יגאל צריקר)

כל הדרך לליגה: הפועל רעננה רשמה מהפך מרשים על קריית ים

[adrotate group="4"]

אחד המשחקים המסקרנים ששוחקו בליגה הצפונית היום (שישי) הוא המפגש בין הפועל רעננה למ.ס קריית ים, שתי קבוצות ששמו למטרה להתמודד על עליית ליגה. רעננה הצטרפה לליגה א׳ צפון אחרי שירדה מהליגה הלאומית בעונה הקודמת אבל לא הצליחה להבטיח עלייה ותנסה לעשות זאת העונה ואילו קריית ים שרק הצטרפה לליגה א׳ צפון אחרי עליה מרשימה אשתקד תנסה לעשות זאת גם העונה.

המפגש בין הקבוצות הבטיח וגם קיים וסיפק לנו משחק מסקרן. קריית ים הייתה זו שפתחה את המשחק בצורה טובה יותר מרעננה וגם הצליחה להפתיע אותה עם יתרון מהיר בדקה ה-9 אותו כבש מריק שמחייב. רעננה לא נבהלה ולא הלכה אחורה כתוצאה מהשער המהירה וחיפשה את השוויון שהגיע בעזרת עזרה מהצד השני. רעננה ניצלה טעות בהגנה ושער עצמי אומלל של שרון לוי כדי לקבוע שוויון שנשמר עד תום המחצית הראשונה.

המחצית השנייה הייתה בשליטה של הפועל רעננה ששמה למטרה לנצח במשחק וגם הצליחה לעשות זאת. בדקה ה-57 בר שמש כבש שער לטובת רעננה, קבע את תוצאת המשחק ועל הדרך מהפך מרשים.

הפועל רעננה ממשיכה להרשים עם ניצחון שמיני ברציפות כל הדרך עד לליגה הלאומית, כשהיא פותחת פער של ארבע נקודות בצמרת ממ.ס טירה שנמצאת במקום השני.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן