קרדיט: דימונה חוזרת לנצח (צילום: יגאל צריקר)

שברה את הבצורת: מ.ס דימונה ניצחה את ירמיהו חולון לראשונה מאז הקמתה

אפשר להגיד רשמית שהנאחס נשבר, ושירמיהו חולון היא כבר לא הכבשה השחורה של מ.ס דימונה, זאת לאחר שהחבורה של שמעון ביטון וניר קלינגר הצליחה לנצח את הסגולים היום (שישי) בפעם הראשונה מאז הקמתה משער של גיל חדד. דימונה ניצלה הפסד של כפר שלם כדי לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה.

קרדיט: דימונה חוזרת לנצח (צילום: יגאל צריקר)

שברה את הבצורת: מ.ס דימונה ניצחה את ירמיהו חולון לראשונה מאז הקמתה

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה יצאה היום (שישי) למשחק חוץ קשה מבחינתה בעיקר מנטלית, מאחר וירמיהו חולון נחשבת במשך שנים לכבשה השחורה של דימונה, זאת לאחר שהקבוצה הדרומית מעולם לא הצליחה לנצח את הסגולים מאז הקמתה.

היום, אפשר לומר שהנאחס נשבר דימונה אומנם הצליחה לקחת שלוש נקודות יוקרתיות, אבל גם הצליח לנצח את הקבוצה שנחשבת למוקש עבורה.

מ.ס דימונה הצליח לנצל את המשבר של חולון, אחת מהקבוצות שפתחו בצורה הטובה ביותר את העונה הנוכחית, אך במחזור האחרונים חווה ירידה. דימונה לא הצליחה לפרוץ את הגנת חולון עד שהגיע שער בדקה ה-75. שמעון ביטון הכניס את גיל חדד כחילוף, שבסופו של דבר נרשם כחילוף מנצח זאת לאחר שהספיקו לחדד 7 דקות בלבד על המגרש כדי לעלות את דימונה ליתרון ולקבוע את תוצאת המשחק.

דימונה רושמת ניצחון חמישי ברציפות, ועולה לראש טבלת ליגה א׳ דרום כשהיא פותחת פער של 3 נקודות בצמרת, אחרי ההפסד של הפועל כפר שלם למכבי יבנה.

מ.ס דימונה תפגוש במחזור הבא את מכבי יבנה, שניצחה את כפר שלם למשחק חשוב מאוד, ואילו ירמיהו חולון תנסה להתאושש מול העולה קריית מלאכי.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן