קרדיט: האם דימונה תמשיך את המומנטום החיובי מול חולון (צילום: יגאל צריקר)

האם תשבור את הבצורת מול הסגולים? מ.ס דימונה תפגוש את ירמיהו חולון

המחזור ה-11 בליגה א׳ דרום יפגיש בין מ.ס דימונה לירמיהו חולון. כידוע, מ.ס דימונה שבונה בכל עונה מחדש קבוצה חזקה מאוד מעולם לא הצליחה לנצח את ירמיהו חולון. היום (שישי 12:40) החבורה של שמעון ביטון תנסה לשבור את הבצורת מול הסגולים

קרדיט: האם דימונה תמשיך את המומנטום החיובי מול חולון (צילום: יגאל צריקר)

האם תשבור את הבצורת מול הסגולים? מ.ס דימונה תפגוש את ירמיהו חולון

[adrotate group="4"]

אחד המפגשים המסקרנים שיערכו היום ((שישי) הוא המפגש בין מ.ס דימונה לירמיהו חולון במסגרת המחזור ה-11 בליגה א׳ דרום. פרט פיקנטי לגבי המפגש בין הקבוצות, מ.ס דימונה מעולם לא הצליחה לנצח את חולון, כאשר מעבר לשלוש נקודות שדימונה רוצה לקחת, היא גם רוצה לשבור את הבצורת מול הכחולים.

מצד אחד ירמיהו חולון, הקבוצה שבשקט בצניעות פתחה את העונה בצורה מרשימה ללא תקציב או שמות גדולים. אך המחזורים האחרונים היו מאכזבים עבור הקבוצה אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון מתוכם שני הפסדים ותוצאת תיקו אחת, כאשר חולון גם הודחה מגביע המדינה ע״י עירוני אשדוד. כעת, הסגולים ירצו לחזור למסלול הניצחונות ומבינים שבדימונה מתכוונים לתת למשחק אקסטרה אנרגיה כדי לשבור את הבצורת מולם. חולון מצידה תעשה הכל כדי לעצור את דימונה וכדי לקחת שלוש נקודות חשובות.

מנגד, מ.ס דימונה, כאשר הקבוצה שמה למטרה לשבור את הבצורת מול חולון, מאחר ובהיסטוריה של המועדון דימונה מעולם לא ניצחה את הסגולים. החבורה של שמעון ביטון נמצאת במומנטום נהדר, עם ארבעה ניצחות רצופים והעפלה לסיבוב ח׳ בגביע אחרי ניצחון מרשים על נהריה. דימונה באה לקחת נקודות היום מחולון ולא תעשה לסגולים במגרשם הביתי חיים קלים.

המשחק יערך היום (שישי) בשעה 12:40 בחולון

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן