קרדיט: הפועל כפר שלם בפסגה (צילום: יגאל צריקר)

חזרה לפסגה: הפועל כפר שלם ניצחה את ירמיהו חולון 1-3

המחזור ה-10 בליגה א׳ דרום שוחק אתמול (שני) עם המשחק של המחזור בין שתי הקבוצות החזקות בליגה הפועל כפר שלם וחולון. בסיום ידה של המארחת הייתה על העליונה והיא רשמה ניצחון מרשים עם 3 נקודות שמחזירים אותה לפסגת הטבלה כשהיא עם אותו מאזן נקודות כמו דימונה

קרדיט: הפועל כפר שלם בפסגה (צילום: יגאל צריקר)

חזרה לפסגה: הפועל כפר שלם ניצחה את ירמיהו חולון 1-3

[adrotate group="4"]

הפועל כפר שלם וירמיהו חולון נפגשו אתמול (שני) במסגרת המחזור ה-10 בליגה א׳ דרום, לאחד המשחקים החשובים של העונה בין שתי הקבוצות החזקות של הליגה. שתי הקבוצות ידעו שלתוצאת המשחק יש משמעות חשובה להמשך דרכן ולמטרות שלהם.

הפועל כפר שלם, הגיעה אחרי הפסד לשמשון ת״א במחזור האחרון ורצתה להתאושש ממנו. מנגד ירמיהו חולון גם היא הגיעה אחרי שני משחקים ללא ניצחון והדחה מגביע המדינה.

הפועל כפר שלם פתחה חזקה את המשחק ותוך חמש דקות הצליחה לעלות ליתרון משער של פלג בראון. הקצב של הכפר המשיך על כפר הדשא והקבוצה הצליחה להעלים את ירמיהו חולון כמעט לגמרי, וגם השערים לא איחרו לבוא. עד למחצית הפועל כפר שלם הייתה ביתרון 0-3 אחרי שערים של עילאי קריספי (23) ויואב ליברוס (39).

במחצית השנייה ירמיהו חולון ניסתה לחזור למשחק, וגם כבשה שער מצמק של אדיר רחמים בדקה ה-65. כאשר שתי דקות לאחר מכן, כובש השער הראשון פלג בראון הורחק והותיר את הכפר בעשרה שחקנים. ירמיהו חולון לא הצליחה לנצל את ההיתרון המספרי וספגה הפסד שני ברציפות. כפר שלם חזרה למקום הראשון כשלה אותו מאזן נקודות כמו מ.ס דימונה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן