קרדיט: האם דימונה תמשיך את המומנטום החיובי מול חולון (צילום: יגאל צריקר)

עלתה לפסגה: מ.ס דימונה גברה 1-3 על שמשון ת״א

אחרי שגברה במחזור הקודם על הפועל כפר שלם, שמשון כפר קאסם יצאה למשחק חוץ קשה מול דימונה שמצידה הצליחה להשאיר את הנקודות בבית, לרשום ניצחון רביעי ברציפות ולעלות זמנית לפסגת הטבלה עם 21 נקודות בקופה. כבשו לדימונה: ירדן אבוחצירה, עמאר אלדדה ועמראן אלקרנאווי. חמזה מואסי הצליח להשוות זמנית

קרדיט: האם דימונה תמשיך את המומנטום החיובי מול חולון (צילום: יגאל צריקר)

עלתה לפסגה: מ.ס דימונה גברה 1-3 על שמשון ת״א

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה נבנתה העונה במטרה לעלות ליגה ולאט לאט זה נראה מבטיח. אחרי שפתיחת העונה של הקבוצה הייתה מגומגמת מעט והיא התקשתה לייצר יציבות, החבורה של שמעון ביטון וניר קלינגר עלתה על מסלול הניצחונות במחזורים האחרונים, כאשר היום (שישי), היא הצליחה לרשום ניצחון רביעי ברציפות הפעם על שמשון ת״א.

שחקני דימונה מרוצים בסיום המשחק עם ניצחון רביעי ברציפות (צילום: יגאל צריקר)

בדימונה ידעו שמצפה להם מפגש לא פשוט מול שמשון ת״א, שנחשבת למוקש העונה ומגיעה אחרי ניצחון מרשים על הפועל כפר שלם במחזור הקודם. בשמשון ת״א רצו לנסות ולקחת נקודות מול דימונה.

על כר הדשא קיבלנו משחק מסקרן בקצב טוב, ואחרי 23 דקות של כדורגל ירדן אבוחצירא כובש כבר משחק שלישי ברציפות כולל משחק הגביע מול נהריה ומעלה את מ.ס דימונה ליתרון 0-1, שער שפותח משמעותית את המשחק. שמשון לא הצליחה לאיים מספיק על השער של גל נבון וההיתרון של דימונה נשמר עד לסיום החלק הראשון של המשחק.

ירדן אבוחצירא, מנייה בטוחה של דימונה. כובש משחק שלישי ברציפות בליגה וגם בגביע (צילום: יגאל צריקר)

האורחת לא וויתרה ופתחה חזקה את המחצית השנייה, כאשר הספיקו לה רק כמה דקות על כר הדשא כדי להשוות משער של חמזה מוואסי, ואף לפרקים היא הייתה טובה יותר אבל לא מספיק מדויקת ולמ.ס דימונה היו תוכניות אחרות להשאיר את הנקודות בבית. עמאר אלדדה הצליח להחזיר את ההיתרון לדימונה בדקה ה-70.

עמאר אלדדה מחזיר את ההיתרון לדימונה (צילום: יגאל צריקר)

בדקה התשעים עמראן אלקרנוואי הצטרף לחגיגה של דימונה כבש את השלישי וקבע את תוצאת המשחק. דימונה מנצחת בפעם הרביעית ברציפות, עולה לפסגת טבלת הליגה זמנית עם 21 נקודות בקופה.

שחקני דימונה חוגגים עם הקהל בסיום המשחק (צילום: יגאל צריקר)

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן