המחזור ה-10: רעננה גברה על כאוכב, דימונה רשימה ניצחון על שמשון ת״א

בדרום הקבוצה של שמעון ביטון וניר קלינגר ממשיכה במסלול הניצחונות עם ניצחון מרשים על שמשון ת״א, יבנה ומכבי שעריים נפרדו בתיקו מאופס בבכורה של אלי כהן ומודיעין ניצחה את לוד.בצפון רעננה עם ניצחון על כאוכב, מגדל העמק ניצחה את כפר כנא קריית ים ואום אל פאחם נפרדו בחלוקת נקודות

המחזור ה-10: רעננה גברה על כאוכב, דימונה רשימה ניצחון על שמשון ת״א

[adrotate group="4"]

ליגה א׳ דרום:

מ.ס דימונה- שמשון ת״א 1-3

החבורה של שמעון ביטון רושמת ניצחון שלישי ברציפות במשחק ביתי מול שמשון ת״א אחת מהקבוצות הטובות בליגה, זאת אחרי שהאורחת הגיעה אחרי ניצחון מרשים על כפר שלם. על כר הדשא קיבלנו משחק מסקרן ובסופו דימונה משאירה את הנקודות בבית כשנכון לעכשיו היא בראש הטבלה לפחות זמנית עם 21 נקודות בקופה. כבשו לדימונה: ירדן אבוחצירה,
עמאר אלדדה ועמראן אלקרנאוי. חמזה מואסי הצליח להשוות זמנית לטובת שמשון ת״א.

הפועל לוד- עירוני מודיעין 1-0 

אחרי שני משחקים ללא הפסד הפול לוד נעצרה אל מול עירוני מודיעין, במשחק שלא התעלה לרמה גבוה מאחר ושתי הקבוצות נאלצו לשחק תחת גשם שהעיב על האווירה. שער אחד במשחק של פיליפ חאיכ הביא שלוש נקודות חשובות לחבורה של ארז בנודיס. עמית קודמן הורחק בדקה ה-90 והשאיר את לוד בעשרה שחקנים.

שמשון כפר קאסם – הפועל מרמורק 0-1

שלוש נקודות חשובות לשמשון כפר קאסם על חשבונה של הקבוצה מרחובות שממשיכה להתרסק בתחתית הטבלה. כדורגל גדול לא היה שם אבל זה הספיק למארחת מכפר קאסם שבזכות שער של גל שלום לקחה שלוש נקודות יוקרתיות.

מכבי שעריים- מכבי יבנה 0-0

מכבי קריית מלאכי- הפועל בקעת הירדן 1-1 

ליגה א׳ צפון: 
הפועל כאוכב – הפועל רעננה 2-1
אחרי האכזבה מההדחה במשחק הגביע, הפועל רעננה ממשיכה את הדרך המרשימה שלה בליגה עם ניצחון חשוב על הפועל כאוכב. זהו ניצחון שביעי ברציפות של אסי אלימלך וקבוצתו שמוכיחה שהיא בדרך הנכונה לעלייה. ניר עזריה הרכש החדש הרשים עם צמד במשחק הליגה הראשון שלו במדי הקבוצה.
מ.ס. קריית ים- צעירי אום אל פאחם 1-1
אחד המשחקים המסקרנים של המחזור הסתיים בחלוקת נקודות עליה אחראים הרכש החדש של הקבוצות. אמיר אבו ניל רק הצטרף לאום אל פאחם וכבר כבש שער בכורה והעלה אותה ליתרון, אבל לעמית מזרחי שהצטרף גם הוא לאחרונה לקריית ים היו תוכניות אחרונות והוא מנע מקבוצתו הפסד.
הפועל מגדל העמק- הפועל כפר כנא 1-3

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן