סיבוב ז׳: יבנה ניצחה את שפרעם, דימונה פירקה את בית״ר נהריה

סיבוב ז׳ בגביע ווינר יצא לדרך היום (שלישי), כאשר יבנה ניצחה את שפרעם מהליגה הלאומית, מ.ס דימונה פירקה את בית״ר נהריה, הפועל רמת גן הביסה את מחנה יהודה, ויפו הדיחה את רעננה. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

סיבוב ז׳: יבנה ניצחה את שפרעם, דימונה פירקה את בית״ר נהריה

[adrotate group="4"]

בתום היום הראשון של סיבוב ז׳ בגביע ווינר מכבי אחי נצרת, מ.ס דימונה, עירוני קריית שמונה, מכבי יפו, הפועל רמת גן, הפועל ראשון לציון, מכבי יבנה, כפר קאסם והפועל נוף הגליל העפילו לשלב ח׳ בגביע אליו יצטרפו קבוצות ליגת העל.

הודחו מ.ס טירת הכרמל, בית״ר נהריה, הפועל רעננה, באקה אל גרביה, הפועל מחנה יהודה, בית״ר נורדיה, איחוד בני שפרעם, נס ציונה והפועל עכו.

מכבי יבנה- איחוד בני שפרעם 0-4

מכבי יבנה סופגת הרבה ביקורת בליגה לאחרונה אבל לגביע איך אומרים חוקים משלו. עם יוסי זוזוט על הקווים יבנה הביסה את שפרעם שמשחקת בליגה הלאומית והעפילה לסיבוב ח׳ בגביע, ניצחון שאולי יתן רוח גבית לקבוצה להמשיך דרכה בליגה. יוסף טוואבה, עומר בן שאנן, עומר לקאו וניב מזרחי כבשו עבור יבנה.

בית״ר נהריה- מ.ס דימונה 6-1

דרבי הקצוות בין נהריה הצפונית לדימונה הדרומית הסתיים במעמד צד אחד. מ.ס דימונה החזקה פירקה את בית״ר נהריה שחלה להיות סינדרלה אבל תצטרך להתרכז בליגה. כבשו לדימונה: ירדן אבוחצירא, בני נתן עם צמד, סתיו פיניש, אליאור משלי וגיל חדד. אור מלכה הצליח לצמק עבור נהריה.

הפועל מחנה יהודה- הפועל רמת גן 5-0

מחנה יהודה ליגה ב׳ אירחה את רמת גן מהליגה הלאומית, אבל במשחק הזה לא היו לנו הפתעות. ארבעה שערים מצד החבורה של אורי גוטמן ועוד שער עצמי אומלל שלחו אותה לסיבוב ח׳ בגביע. כבשו לרמת גן: מור פדידה כבש צמד, הראל שאשא, יניב מורדו כבש שער עצמי אומלל ולירן אלמליח.

הפועל רעננה- מכבי יפו 2-1

אחד מהמשחקים המסקרנים של הסיבוב בין הפועל רעננה החזקה מליגה א׳ צפון למכבי יפו אליה התגעגענו בליגה א׳. אחרי מחצית צמודה ומאופסת, דניאל מיה הצעיר העלה את יפו ליתרון (50), הפועל רעננה לא ויתרה והצליחה להשוות (70), אבל רונן פרץ הכריע את המשחק עם שער בדקה ה-90 ושלח את יפו לסיבוב הבא.

הפועל באקה אל גרביה- עירוני קריית שמונה- 4-0

אפשר לומר שזה היה משחק קליל עבור עירוני קריית שמונה, שבמשחק חד צדדי ניצחה את באקה ואף הייתה יכולה להגדיל את התוצאה. באקה אל גרבייה תצטרך להמשיך להתרכז במאבקי הליגה.

שאר התוצאות:

מ.ס טירת הכרמל- מכבי אחי נצרת 1-0

בית״ר נורדיה- הפועל רמת גן 5-0

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן