ממשיכה במומנטום: מ.ס טירה הביסה את מכבי נוג׳ידאת 0-3

פסטיבל חילוף המאמנים מהשבוע החולף במכבי נוג׳ידאת, לא עשה טוב לקבוצה שספגה היום (שישי) הפסד 0-3 מאכזב במפגש מול טירה שרושמת ניצחון שלישי ברציפות ועולה למקום השני בטבלה. כבשו לטירה פיראס גנאים, גונן עידו ושלום אדרי

ממשיכה במומנטום: מ.ס טירה הביסה את מכבי נוג׳ידאת 0-3

[adrotate group="4"]

שבוע לא פשוט עבר על מכבי נוג׳ידאת , הקבוצה שעלתה בעונה הקודמת לליגה א׳ צפון והעונה מתקשה להסתגל ולייצר יציבות. כזכור, הקבוצה פתחה את העונה בצורה רעה, ומאמן הקבוצה עיסא נוג׳ידאת החליט לקחת אחריות ולהתפטר.

ואז הגיע סיבוב הפרסה המפתיע של המאמן שכבר היה מועמד לאימון כפר כנא. במועדון ערכו שיחות עם מאמנים אחרים ולבסוף הצליחו לשכנע את נוג׳ידאת לשוב לקווים והבטיחו למאמן לחזק את הקבוצה במ.ס שחקנים. למשחק מול טירה היא הגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים.

מנגד, מ.ס טירה שנבנתה העונה במטרה לעלות ליגה נפרדה השבוע מהקשר שמזוהה עם המועדון עומרי מנסור, והגיעה במצב רוח מרומם אחרי שבמחזור האחרון הקבוצה פירקה את מכבי אחי נצרת.

על כר הדשא הייתה קבוצה אחת וקוראים לה מ.ס טירה. האורחת מנוג׳ידאת הגיעה בעיקר מפורקת מנטלית לאור המצב בקבוצה והתקשתה להתמודד עם האינטנסיביות מצד החבורה של חיים סירוקטין.

בדקה ה-31 הגיע השער הראשון במשחק עליו אחראי פיראס גנאים שכובש מחזור שני ברציפות, כאשר לא חלפו שתי דקות וגונן עידו הכפיל את התוצאה. רבע שעה לסיום שלום אדרי הצטרף לחגיגה וקבע 0-3 וניצחון שלישי ברציפות שמקפיץ אותה למקום השני בטבלה 2 נקודות מהפועל רעננה.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן