המחזור ה-9: כפר שלם וחולון מעדו, ניצחונות לקריית ים ורעננה

המחזור ה-9 בליגה א׳ ננעל היום (שישי) וסיפק לנו מס׳ מפגשים מסקרנים. בדרום הפועל כפר שלם וירמיהו חולון נעצרו ורשמו הפסדים לראשונה העונה, בצפון רעננה וקריית ים בצמרת עם ניצחונות חשובים

המחזור ה-9: כפר שלם וחולון מעדו, ניצחונות לקריית ים ורעננה

[adrotate group="4"]

ליגה א׳ דרום:

שמשון פזטל ת״א- הפועל כפר שלם 2-3:

כפר שלם כבר לא מושלמת ולראשונה העונה החבורה של נועם שוהם נעצרה אל מול שמשון פזטל ת״א. על כר הדשא ראינו משחק רווי שערים כאשר שמשון ת״א עלתה ליתרון תוך שתי דקות ועד הדקה ה-32 הצליחה לכבוש 3 שערים. הפועל כפר שלם הצליחה רק לצמק מצמד של עומר בוארון.

הפועל בקעת הירדן- מ.ס דימונה 2-1: 

הפועל בקעת הירדן לא מצליחה להזכיר ולו מעט את בקעת הירדן של העונה הקודמת, מה שאפשר למ.ס דימונה לקטוף 3 נקודות יוקרתיות בזמן שיריבותיה לצמרת נעצרו. השער הראשון של סתיו פיניש הגיע רק בדקה ה-77, עמראן אלקרנאוי הכפיל מהנקודה הלבנה 3 דקות לאחר מכן. בקעת הירדן רק הצליחה לצמק אבל זה לא הספיק לה מול דימונה והיא רושמת הפסד שני ברציפות.

ירמיהו חולון- מכבי שעריים 2-0:

ירמיהו חולון היא ללא ספק הפתעת העונה, אבל הקבוצה בסגול נעצרה אל מול מכבי שעריים שנמצאת במגמת שיפור. דניאל קוניצקי העלה את שעריים תוך שתי דקות, ואילי חן שרק הגיע לקבוצה השבוע כבר החזיר עם שער נוסף. שעריים עם ניצחון שני ברציפות.

הפועל מרמורק- קריית מלאכי 2-1:

אחרי שני מחזורים ללא ניצחון, מכבי קריית מלאכי שב למסלול הניצחונות עם ניצחון ומהפך חשוב על מרמורק. הקבוצה מרחובות הייתה זו שעלתה ליתרון משער של נאור כהן, הדר לוי קבע שוויון וירין מכלוף קבע מהפך מהנקודה הלבנה. לקראת הסיום מרמורק החמיצה פנדל וכמעט השיגה שוויון.

ליגה א׳ צפון:

מכבי אתא ביאליק- מכבי אחי נצרת 1-0:

החבורה של מהארן לאלא לקחה שלוש נקודות יוקרתיות במשחק צמוד ולא פשוט מול אתא ביאליק, והיא סופרת 4 נקודות נכון לעכשיו זאת אחרי שהופחתו לה 12. שער של אנס אבו נאסר בתוספת הזמן הכריע את המשחק.

הפועל רעננה- עירוני נשר 1-3:

החבורה של אסי אלימלך נמצאת במומנטום מצוין, והיום היא רשמה ניצחון על עירוני נשר. ניצחון חשוב שמאפשר לה להמשיך להוביל את צמרת הליגה. חיים מקונן כבש צמד ודהאמשה ראבאל הוסיף שער נוסף. נשר הצליחה רק לצמק אבל זה לא הספיק לה מול הקבוצה הטובה בליגה.

הפועל בועיינה- מ.ס קריית ים 2-0:

העולה הטרייה מקריית ים רושמת ניצחון חשוב על הפועל בועיינה. אליאור סיידר ועדן בן מנשה קבענו ניצחון, כאשר קריית ים רחוקה שתי נקודות בלבד מהמוליכה הפועל רעננה.

מ.ס טירה- מכבי נוג׳ידאת 0-3:

כל הבלאגן שהיה השבוע במכבי נוג׳ידאת לא עשה לקבוצה טוב בלשון המעטה, מה שאפשר לטירה לקטוף שלוש נקודות שממקמים אותה במקום השני בטבלה. פיראס גנאים, עידו גונן ושלום אדרי הביאו חיים סירוטקין ניצחון חשוב.

מ.ס צעירי כפר כנא- הפועל מגדל העמק 1-2

מ.ס צעירי טייבה- הפועל באקה אל גרבייה 1-3

צעירי אום אל פאחם- הפועל כאוכב 0-2

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן