קרדיט: מכבי יבנה לאן? צילום: באדיבות מכבי יבנה

מכבי יבנה סיימה בתיקו מול מודיעין,האוהדים דורשים להחתים את איציק ברוך

הקבוצה של דורון ממן, ממשיכה לאכזב זאת לאחר שסיימה בתיקו מול עירוני מודיעין. אוהדי יבנה זועמים על חוסר היציבות והיכולת של הקבוצה מפתיחת העונה ודורשים להחתים את איציק ברוך. אוהדי יבנה: ״איציק ברוך הוא מאמן מצוין הוא מכיר את הליגה מקרוב והעלה את יפו ליגה״

קרדיט: מכבי יבנה לאן? צילום: באדיבות מכבי יבנה

מכבי יבנה סיימה בתיקו מול מודיעין,האוהדים דורשים להחתים את איציק ברוך

[adrotate group="4"]

אחרי שבשנים האחרונות מכבי יבנה נבנתה במטרה לעלות ליגה, אבל בקושי הצליחה להשיג פלייאוף במועדון החליטו לבצע כמה שינויים, אך נראה שביבנה אין חדש תחת השמש ומשהו במועדון הזה פשוט לא עובד, זאת למרות שיש ליבנה את כל הכלים להצליח.

העונה הזאת נפתחה עם הרבה ציפיות להיות פקטור משמעותי בליגה, אבל אם נודה על האמת יבנה היא קבוצה בינונית שמתקשה לנצח קבוצות ואנחנו מקבלים שידור חוזר של העונה הקודמת.

היום (שישי) יבנה סיימה בחלוקת נקודות מול עירוני מודיעין, וניצלה מהפסד אחרי שנקלעה לפיגור מהיר בדקה ה-3 של המשחק משער של מיכאל בן עמי. יבנה אומנם תקפה אחרי ספיגת השער, ואף הצליחה להשוות את התוצאה לקראת סוף המחצית השנייה משער של רון יעקב וניצלה מהפסד, אבל היכולת לא הייתה מספקת. כאשר עד לסיום שתי הקבוצות היו עסוקות בלהתגונן כדי לא לספוג.

אוהדי יבנה זעמו על התוצאה ועל מצבה של יבנה מתחילת העונה, כאשר הייתה ציפיה לראות קבוצה אטרקטיבית שמתמודדת שווה בין שוות עם שאר הקבוצות החזקות ומועמדת לעלייה. אבל מפתיחת העונה ובכלל מאז חזרת הליגה יבנה מציגה יכולת בינונית ומתקשה לייצר יציבות וניצחונות, ורק למזלה היא פגשה קבוצה כמו עירוני בית שמש מליגה ג׳ בגביע אותה היא יכלה לנצח ולהתקדם לשלב הבא.

לאור המצב, חלק מאוהדי הקבוצה דורשים שינוי בעמדת המאמן מאחר ודורון ממן מבחינתם לא מספק את התוצאות מפתיחת העונה, כאשר חלקם דרשו להחתים את איציק ברוך שעזב את נס ציונה, זאת אחרי שאימן מס׳ שנים את מכבי יפו ואף העלה אותה לליגה הלאומית.

אחד מאוהדי הקבוצה אמר: ״איציק ברוך הוא מאמן מצוין הוא מכיר את הליגה מקרוב והעלה את יפו ליגה אנחנו רוצים אותו כאן״

אוהד נוסף סיכם לאתר דריבל: ״לא הגיוני שהקבוצה נראת ככה זה לא מה שציפינו לראות. אנחנו בתקופה לא פשוטה והכדורגל עושה לנו טוב אנחנו רוצים לראות קבוצה יותר חזקה ביבנה חשבנו שיהיה שינוי״

נכון לעכשיו , ובסיום המחזור השמיני מכבי יבנה נמצאת במקום ה-5 בטבלה עם 12 נקודות בקופה מתוך 24 אפשריות. היא רשמה עד כה שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן