קרדיט: הקהל הצהוב לא מרוצה מהמצב (צילום: יגאל צריקר)

ברוך דגו צפוי להעביר את האימונים בעירוני אשדוד, האם יעמוד על הקווים מול חולון?

לא שקט בעירוני אשדוד, זאת אחרי שמאמן הקבוצה אלי כהן התפטר במהלך השבוע האחרון, בעקבות עיכוב בשכר ובתשלומים. חלק מאימונים הושבתו והקבוצה צפויה לחזור לפעילות כאשר מצד המועדון מנסים להחזיר את כהן לקווים, ובינתיים מי שצפויה להעביר את האימונים הוא ברוך דגו, האם הוא יוביל את הקבוצה על הקווים מול חולון?

קרדיט: הקהל הצהוב לא מרוצה מהמצב (צילום: יגאל צריקר)

ברוך דגו צפוי להעביר את האימונים בעירוני אשדוד, האם יעמוד על הקווים מול חולון?

[adrotate group="4"]

מועדון הכדורגל עירוני אשדוד צפוי לארח מחר (שישי) את מועדון הכדורגל ירמיהו חולון, זאת אחרי שבוע לא שקט שבו מאמן הקבוצה אלי כהן התפטר מתפקידו והאימונים הושבתו.

כזכור, לפני יומיים אלי כהן מי שמוביל את הקבוצה מתחילת העונה על הקווים החליט על סיום דרכו במועדון, זאת בטענה לעיכוב בשכר ובתשלומים למאמן ולצוות המקצועי. מעבר לעזיבתו הקבוצה לא התאמנה ביומיים האחרונים ונראה שהשחקנים לא ממש מצליחים להבין מה קורה במועדון שנבנה העונה עם הרבה ציפיות.

הקבוצה צפויה לחזור לאימונים היום (חמישי), זאת לקראת המפגש מול חולון ומי שצפוי להעביר אותם הוא ברוך דגו, כאשר נכון לא ברור האם הוא זה שיוביל את הקבוצה גם על הקווים במשחק הקרוב. במועדון מנסים לעשות סדר ואף מנסים להחזיר את המאמן אלי כהן, האוהדים פחות מרוצים ממצבה של הקבוצה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן