הדרבי הגדול של רמלה

מחר (שישי) שתי הקבוצות שמייצגות את העיר רמלה יפגשו במסגרת הדרבי הגדול של העיר לקרב על יוקרה עירונית, אבל גם על 3 נקודות חשובות מאוד

הדרבי הגדול של רמלה

[adrotate group="4"]

אחד המשחקים המסקרנים שישוחקו מחר (שישי) הוא המפגש בין מכבי רמלה למ.ס רמלה במסגרת הדרבי העירוני של העיר רמלה. על כר הדשא צפוי להיות משחק מסקרן ושתי הקבוצות יבואו להילחם ומעבר ליוקרה העירונית ירצו לקחת נקודות, כאשר בין הקבוצות בטבלה מפרידה נקודה אחת בלבד.

מ.ס רמלה המארחת, נמצאת במקום ה-7 בטבלת ליגה ב׳ דרום ב׳ עם 4 נקודות בקופה ותרצה לקחת נקודות בדרבי, כאשר עד כה הקבוצה רשמה ניצחון אחד, הפסד אחד ותוצאת תיקו אחת. למפגש מול היריבה העירונית היא מגיעה אחרי הפסד מאכזב למ.כ שדרות והיא תנסה להתאושש במשחק. הקבוצה שמאמן איציק שלום בנויה בעיקר משחקנים צעירים לצד שחקנים מנוסים יותר בליגה כמו החלוץ נאור אסרף ושרון עדני.

מנגד מכבי רמלה, רק לאחרונה חתם בקבוצה המאמן הצעיר והמוכשר מור בן עמי. כשנכון לעכשיו הקבוצה נמצאת במקום ה-10 בטבלה עם 3 נקודות ורוצה לצבור נקודות. עד כה הקבוצה רשמה שני הפסדים וניצחון אחד במחזור הקודם על הפועל שמשון אשקלון כך שהקבוצה מגיעה במומנטום חיובי. בסגל של מור בן עמי תוכלו למצוא שחקנים כמו המגן המנוסה אור כהן, שחק בן שבת ועוד.

המפגש בין הקבוצות יערך מחר (שישי) בשעה 13:00 בפארק עופר שברמלה

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן