קרדיט: מ.ס דימונה מתכוננת למפגש עם האקס (צילום: יגאל צריקר)

מ.ס דימונה מחכה לאקס רונן ווינשטיין

מ.ס דימונה שהגיעה אחרי ניצחון על האדומים אשדוד, תפגוש במחזור הקרוב את האדומה מרחובות ואת האקס שאימן את הקבוצה רונן ווינשטין. דימונה תקווה להמשיך את המומנטום החיובי, מרמורק תנסה להמשיך לצבור נקודות

קרדיט: מ.ס דימונה מתכוננת למפגש עם האקס (צילום: יגאל צריקר)

מ.ס דימונה מחכה לאקס רונן ווינשטיין

[adrotate group="4"]

אחד המפגשים המסקרנים שישוחקו במחזור הקרוב הוא המפגש בין מ.ס דימונה להפועל מרמורק. משחק שיפגיש בין מ.ס דימונה למאמנה לשעבר רונן ווינשטיין, מי שאימן את הקבוצה מדימונה במשך שתי עונות. על הנייר דימונה חזקה יותר מבחינת סגל וזה אמור להיות ניצחון קל לחבורה של שמעון ביטון, אבל במרמורק מנסים לצבור נקודות על מנת לשרוד בליגה והקבוצה מרחובות תנסה לעצור את דימונה.

במחזור האחרון החבורה של שמעון ביטון גברה במשחק אדיר על א.ס אשדוד, זאת אחרי שרשמה הפסד מול הפועל הרצליה שמורכבת בעיקר משחקנים צעירים בבית, הפסד מאכזב עבור הקבוצה שרוצה לעלות ליגה. בדימונה יודעים טוב מאוד שכדי להתמודד על עלייה הקבוצה תצטרך לעבור דרך הקבוצות הקטנות שלא יעשו לה חיים קלים ומה שדימונה צריכה לרצות בתקופה הזאת זה בעיקר לייצר יציבות ורצף ניצחונות.

מנגד, הפועל מרמורק הקבוצה שהייתה בסימן שאלה בפתיחת העונה ואחרי החזרה מפגרת המלחמה ולא היה ברור מה יעלה בגורלה. מרמורק זהו מועדון גדול בליגות הנמוכות עם עבר, קהל אוהדים גדול וההמשכיות שלו חשובה. אחרי פתיחת עונה גרועה בלשון המעטה ללא ניצחונות ומאז הגעתו של רונן ווינשטיין, הקבוצה רשמה ניצחון יוקרתי בדרבי וסיימה בתיקו עם כפר שלם במחזור הקודם. בשלב הזה של העונה ועם הרצון להישאר בליגה מרמורק תנסה לקחת נקודות מקבוצות גם אם זה לא בכדורגל הכי יפה.

על כר הדשא מצפה לנו מפגש מעניין בין דימונה לאקס, והוא יתקיים ביום שישי 29/12/23 בשעה 12:15 באיצטדיון העירוני בדימונה

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן