צד אחד: אום אל פאחם הביסה 0-3 את מכבי נוג׳ידאת

העולה הטרייה מאום אל פאחם שחולמת על הצמרת פירקה אתמול (שישי) את מכבי נוג׳ידאת שממשיכה להסתבך בתחתית. כבשו לפאחם שערים: אחמד חלאילה, וליד דרויש וליד ומוחמד מחמיד

צד אחד: אום אל פאחם הביסה 0-3 את מכבי נוג׳ידאת

[adrotate group="4"]

צעירי אום אל פאחם אירחה אתמול (שישי) את מכבי נוג׳ידאת למפגש במסגרת המחזור ה-7, ובסיומו ידה של המארחת הייתה על העליונה עם שלושה שערים ושלוש נקודות יוקרתיות. מכבי נוג׳ידאת תצטרך להפיק לקחים מהמשחק ולייצב את השורות.

המשחק שנערך באיצטדיון השלום סיפק לנו מחצית שיווניות ברובה, לפרקים הייתה שליטה של אום אל פאחם, אך אם נוג׳ידאת הייתה משכילה לכבוש שער יכול להיות שהתוצאה הייתה אחרת לגמרי, אך מלבד כמה חצאי מצבים לא ראינו שערים במחצית הראשונה.

המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי האורחת מנוג׳ידאת נעלמה ואום אל פאחם שלטה טוטאלית במשחק כאשר השער הראשון הגיע בדקה ה-64 אחמד חלאילה קיבל כדור רוחב נהדר וקבע 0-1. השער רק העיר את המארחת אום אל פאחם שחיפשה להגדיל את ההיתרון, מנגד נוג׳ידאת התקשתה לסכן את השער של פאחם.

חמש דקות לסיום פאחם הכפילה משער של וליד דרוויש ושלוש דקות לאחר מכן מוחמד מחמיד שכנס כמחליף הצטרף לחגיגה של קבוצתו עם שער שקבע את תוצאת המשחק. בסיום 0-3 לאום אל פאחם, מכבי נוג׳יאת ממשיכה להסתבך בתחתית עם 5 נקודות בלבד מפתיחת העונה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן