הגיעה לעונה: כפר קאסם גברה על הפועל לוד 1-2

שמשון כפר קאסם רשמה ניצחון בכורה לראשונה מפתיחת הליגה, זאת אחרי גברה על הפועל לוד 1-2. קארלוס צ׳אקנה ועומרי עאמר כבשו לכפר קאסם, לוד הצליחה רק לאזן זמנית ונעצרה אחרי שני ניצחנות מרשימים

הגיעה לעונה: כפר קאסם גברה על הפועל לוד 1-2

[adrotate group="4"]

המחזור ה-7 בליגה א׳ דרום הפגיש את שמשון כפר קאסם והפועל לוד, כאשר המארחת רצתה לרשום ניצחון בכורה ואילו הפועל לוד רצתה להמשיך את המומנטום החיובי מהמחזורים האחרונים.

כזכור, שמשון כפר קאסם נבנתה העונה בצורה שקולה בניגוד לעונות קודמות בהן השקיעה משמעותית, אך טרם הצליחה לרשום ניצחון ומלבד שתי תוצאות תיקו רשמה ארבעה הפסדים. מנגד, העולה הטרייה הפועל לוד הצליחה להיכנס לעניינים אחרי פתיחת עונה קטסטרופלית עם ניצחונות מרשימים על מכבי קריית מלאכי ומכבי יבנה.

המשחק שוחק בקצב נהדר כאשר המארחת מכפר קאסם קאסם פתחה חזק, הניעה כדור ושלטה במשחק. כבר תחילת היריבות החבורה של איסמעיל סרסור הגיעה למצבי כיבוש אבל, לא הצליחה לכבוש. ככל שחלפו הדקות כפר קאסם המשיכה לשלוט אך המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

במחצית השנייה כפר קאסם המשיכה באותה מגמה והצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-65 משער נהדר של קרלוס צ׳אקנה שכבש שער מחוץ לרחבה. כפר קאסם רצתה להגדיל את ההיתרון, אבל בדקה ה-83 האורחת מלוד קיבלה פנדל, דניאל אגמי ניגש לבעוט והצליח להכניע את איציק שולמייסטר שוערה של כפר קאסם.

השוויון החזיק בדיוק 5 דקות, כי שופט המשחק העניק פנדל נוסף הפעם למארחת מכפר קאסם, מי שלקח את הפנדל הוא עומרי עמאר ששלח את הכדור פנימה לשער של שליו מנחם. בסיום 3 נקודות יוקרתיות וניצחון בכורה ללכפר קאסם.

 

Subscribe
Notify of
2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

רק אתר גולר

2
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן