קרדיט: שחקני הרצליה חוגגים (צילום: יגאל צריקר)

ניצחון דוד על גוליית: הפועל הרצליה גברה 0-1 על דימונה

הטוענת לכתר מ.ס דימונה, אירחה את הפועל הרצליה לאחד מהפגשים המסקרנים של המחזור, אבל גם חמשת שחקני ההתקפה החזקים של דימונה לא הצליחו למנוע ממנה הפסד מול הרצליה שניצחה משער של ג׳יי לבנה שגם הותיר אותה בעשרה שחקנים עד לסיום

קרדיט: שחקני הרצליה חוגגים (צילום: יגאל צריקר)

ניצחון דוד על גוליית: הפועל הרצליה גברה 0-1 על דימונה

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה אירחה אמש (שלישי) את הפועל הרצליה לאחד המשחקים המסקרנים של המחזור, ובסופו דימונה לא הצליחה להשאיר את הנקודות בבית ורשמה הפסד בכורה מאכזב לאורחת הצעירה מהרצליה, זאת למרות שהייתה ביתרון מספרי.

במשחק ביתי ראשון מול קהל לראשונה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, מ.ס דימונה פגשה את הפועל הרצליה במסגרת המחזור ה-6 בליגה א׳ דרום. בפתיחת המשחק שחקני הקבוצות עלו אל כר הדשא עם בלונים צהובים ותמונות של החטופים וערכו טקס זאת במטרה להביע הזדהות להחזרת החטופים שאחד מהם הוא תושב דימונה שגב כלפון.

שחקני דימונה בפתיחת המשחק עם בלונים ותמונות של החטופים (צילום: יגאל צריקר)

זה היה משחק בין שתי קבוצות איכותיות מאוד, מצד אחד החבורה של שמעון ביטון שנבנתה במטרה ברורה לעלות ליגה, ומצד שני הפועל הרצליה שנבנתה בתקציב הרבה יותר נמוך משל דימונה עם הרבה שחקנים צעירים ומאמן צעיר על הקווים בדמותו של עידן דוד.

הרצליה פתחה חזק את המשחק וכבר אחרי 6 דקות עלתה ליתרון משער של ג׳יי לבנה, שער שגם קבע את תוצאת המשחק. לאורך כל המחצית דימונה ניסתה לייצר מצבי כיבוש, אבל לא הצליחה להגיע למצבי כיבוש וירדה להפסקת המחצית כשהיא בפיגור במגרש הביתי שלה.

ג׳יי לבנה כובש ורץ לחגוג (צילום: יגאל צריקר)

במחצית השנייה הפועל הרצליה נותרה בעשרה שחקנים זאת אחרי שכובש השער ג׳יי לבנה הורחק בכרטיס צהוב שני. למרות ההיתרון המספרי והשחקנים האיכותיים של דימונה, התקפת הקבוצה לא הצליחה לבוא לידי ביטוי במשחק. היכולת דימונה הציגה הייתה חלשה וכשזה לא עבד דימונה לא הצליחה להיות יצירתית כדי לנסות להשיג אפילו שיוויון.

בני ביטון ראש עיריית דימונה, הפנים אומרות הכל (צילום: יגאל צריקר)

בסיום, הפועל הרצליה לוקחת שלוש נקודות חשובות במגרש הביתי של אחת הקבוצות שאמורות להתמודד על עליית ליגה. עידן דוד מאמנה של הרצליה בסיום: ״ניצחון סופר חשוב להמשך, אני מאושר בשביל השחקנים שנתנו את הלב על המגרש היום״

לסיכום: בתום המחזור השישי מס׳ דימונה נמצאת במקום ה-6 בטבלה עם 9 נקודות בלבד. אם נודה על האמת נראה שאין חדש תחת השמש בדימונה ושוב עסוקים בלהחתים שמות שבסוף לא באים לידי ביטוי. בכל עונה מחדש דימונה שנבנת לעלייה מצליחה לנצח קבוצות קטנות ומתקשה מול שאר קבוצות ליגה א׳ טיפוסית וראינו את זה גם העונה.

דימונה רשמה ניצחונות על שמשון כפר קאסם המפורקת ועל העולה הטרייה לוד, תיקו עם קבוצות כמו כפר שלם ומלאכי והפסד להפועל הרצליה. אם דימונה רוצה להמשיך ולדבר על עלייה היא תצטרך להתשמש נכון בשחקני הרכש שלה, כי כשזה לא עובד הם פשוט אובדי עצות על כר הדשא וזה לא יספיק לה לעלייה.

מנגד, שאפו להפועל הרצליה ולמאמן עידן דוד ששיחק נגד קבוצה חזקה במגרש הביתי שלה, היה בחיסרון מספרי ועדין הצליח לקחת נקודות. אם הפועל הרצליה תמשיך במומנטום הזה היא יכולה לעשות עונה טובה מאוד.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן